پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

معرفی فیلم سینمایی خزنده/ reptile 2023

فیلم سینمایی reptile 2023 یکی از بهترین و پرطرفدارترین فیلم های سال ۲۰۲۳ می‌یاشد که در ژانر ماجراجویی ساخته شده است و داستان زندگی یک کارگاه جسور را دنبال می‌کند.

خلاصه داستان فیلم خزنده

فیلم “Reptile” داستان یک کارآگاه سرسخت به نام نیکولز را روایت می‌کند. او در نیوانگلند فعالیت می‌کند و به تعقیب پرونده‌های جنایی مشغول است. یکی از پرونده‌هایی که وارد آن می‌شود، پیچیده و متشعب به نظر می‌رسد و هیچ چیز در آن به نظر آنچنانی نیست که به نظر می‌آید. این پرونده باعث می‌شود که نیکولز به تدریج توهمات زندگی خود را از بین ببرد و وارد یک ماجراجویی پر از هیجان شود.

بازیگران فیلم Reptile

در اینجا بازیگران اصلی فیلم “Reptile” به شکل ستونی آمده‌اند:

  • آلیشیا سیلورستون (Alicia Silverstone)
  • فرانسیس فیشر (Frances Fisher)
  • بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)

دانلود فیلم Reptile 2023 خزنده

درباره ی فیلم خزنده

“Reptile” یک فیلم سینمایی مهیج و جنایی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. این فیلم داستانی پیچیده و هیجان‌انگیز از کارآگاهی به نام نیکولز را روایت می‌کند که با یک پرونده جنایی مخفی و پیچیده روبرو می‌شود. این پرونده به تدریج زندگی او را دگرگون می‌کند و او را به سمت توهمات و اسراری تاریک می‌کشاند.

با بازیگرانی همچون آلیشیا سیلورستون، فرانسیس فیشر و بنیسیو دل تورو، این فیلم به تشویق دوستداران ژانرهای درام و هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌شود. کارگردانی توسط گرانت سینگر انجام شده و از مناظر بصری جذاب و داستان معقولی برخوردار است. به طور کلی، “Reptile” یک تجربه سینمایی جذاب و مهیج برای تماشاگرانی است که به دنبال داستان‌های جنایی و هیجان‌انگیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *