ی٫ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۴۰۳

معرفی فیلم صدای آزادی/Sound of Freedom

فیلم صدای آزادی/Sound of Freedom یکی از پرسروصداترین فیلم های سال ۲۰۲۳ سینمای جهان بوده است. این فیلم تاکنون چندین برابر هزینه ای که برای ساخت آن انجام شده، فروش داشته است. منتقدان و تحلیلگران سینمایی نیز امتیاز بالایی را از حیث کیفی و محتوا به آن داده اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛صدای آزادی یا Sound of Freedom محصول ۲۰۲۳ آمریکا است. فیلم Sound of Freedom صدای آزادی  اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی و نویسندگی مشترک الخاندرو مونته‌ورده است. جیم کاویزل ، میرا سوروینو و بیل کمپ در آن نقش آفرینی می کنند. کاویزل نقش تیم بالارد ، یک مامور سابق دولتی را بازی می کند که ماموریتی را برای نجات کودکان از دست قاچاقچیان جنسی در کلمبیا آغاز می کند. این فیلم توسط ادواردو وراستگی تهیه شده است که در این فیلم نیز ایفای نقش می کند.

ژانر فیلم : بیوگرافی | درام | اکشن | تاریخی | هیجان انگیز
سال انتشار : ۲۰۲۳
امتیاز IMDB :8.1
محصول : آمریکا
کارگردان : Alejandro Montorde
ستارگان : Jim Caviezel, Mira Sorvino, Bill Camp

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم صدای آزادی

جیم کاویزل در نقش تیم بالارد
میرا سوروینو در نقش کاترین بالارد
بیل کمپ در نقش خون آشام
کرت فولر در نقش فراست
گری باسارابا در نقش ارل بوکانان
خوزه زونیگا در نقش روبرتو

فیلم صدای آزادی Sound of Freedom 2023

خلاصه داستان فیلم Sound of Freedom

فیلم صدای آزادی روایتی است بر اساس داستانی واقعی که در آن تیم بالارد، مامور سابق دولت، مامور تمام تلاش خود را در راستای یک هدف متمرکز کرد و آن هدف چیزی نبود جز نجات کودکان از دست مافیای قاچاقیانی که کودکان را در خدمت اهداف و بهره کشی‌های جنسی مورد سو استفاده قرار میدادند. این تبهکاران کلمبیایی داستانهای تراژیک بسیاری را رقم زدند که در آنها کودکان در کمال معصومیت درگیر مشکلات فاجعه باری میشدند.

بازخوردهای درخشان فیلم

قابهای فیلم در بسیاری از نقدها مورد تحسین قرار گرفتند. ۳ ضلع بازیگری فیلم هم سنگ تمام گذاشته بودند و بسیاری درخشش جیم کاویزل در را در فیلم غیر قابل انکار میدانند. بیل کمپ و میرا سوروینو هم در فیلم بازی درخشانی اراده دادند و خاطره ی تماشای فیلم بدون مرور هنر آنها برای کسی ممکن نیست.

فیلم از حیث محتوا و روایت توانست هم ابعاد درام را رعایت کند هم چاشنی اکشن را به اندازه کافی داشته باشد. بسیاری معتقد بودند چه فرزندی دارید چه ندارید، این فیلم را باید تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *