ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

مهیا کردن شرایط برای سرمایه گذاران در ایلام شرط بهبود زیرساخت های گردشگری است

استاندار ایلام در کنفرانسی ضمن اشاره به پایین بودن سطح کیفیت زیرساخت های گردشگری استان گفت: شرایط را برای سرمایه گذاران حوزه توریسم مهیا خواهیم کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام وی با بیان اینکه استان ایلام از هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای تقویت صنعت گردشگری حمایت می‌کند گفت: این استان هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه ایجاد هتل‌ها و دیگر زیرساخت‌های گردشگری ندارد.

استاندار ایلام تصریح کرد: بسترهای لازم برای ورود سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه گردشگری به این استان فراهم است ضمن اینکه ایلام به سبب داشتن شرایط مناسب اقلیمی و اقتصادی می‌تواند مقصد مناسبی برای برگزاری تورهای زیارتی، گردشگری و همچنین جذب سرمایه‌گذاران باشد.

بهرام‌نیا گفت: امروز یکی از راه‌های مهم و اثرگذار برای توسعه استان استفاده از ظرفیت و توانمندی عمده استان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که بایست به آن نگاه ویژه ای شود.

وی گفت: ایجاد و توسعه مجتمع‌های گردشگری و رفاهی در مسیرهای گردشگری استان ونیز ایجاد زیرساخت‌های جدید گردشگری باعث رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاری خواهد شد.

بهرام‌نیا با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان عنوان کرد: استان ایلام در زمینه‌های متعدد ازجمله گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی، محصولات غذایی و صنایع‌دستی دارای توانمندی‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری است و در همه این بخش‌ها از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام نیز در این نشست گفت: استان ایلام از حیث گردشگری دارای جاذبه‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند بهترین مقصد برای گردشگران باشد.

فرزاد شریفی گفت: ایجاد مجتمع‌های گردشگری، هتل، مهمان‌پذیر و… ازجمله کارهایی است که می‌تواند در مسیر تردد زائران عتبات عالیات و گردشگران منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود.

وی افزود: این استان آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد مجتمع‌های گردشگری و … دارد تا بتوانیم فرصت‌های جدیدی را در این عرصه فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *