ش. ژوئن 27th, 2026

مکرون برای دومین بار از کاخ ورسای گریخت

رئیس جمهور فرانسه برای دومین بار پیاپی مجبور شد به دلیل بمبگذاری در کاخ ورسای اقمتگاهش را ترک کند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، به نقل از لیبراسیون، در پیامی که در ایکس (توییتر سابق) منتشر شد، این مجموعه به تخلیه کاخ به « دلایل امنیتی » اشاره کرده است.

روز شنبه، یک روز پس از حمله تروریستی در آراس، کاخ ورسای و موزه لوور به همین دلیل بسته شده بودند. هیچ ماده منفجره‌ای کشف نشد.

بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ بازدیدکننده در روز از کل سایت وسیعی که قلعه شاه لویی چهاردهم در آن قرار دارد، بازدید می‌کنند.

به گفته گابریل اتال، وزیر آموزش ملی فرانسه، تهدیدهای بمب گذاری از آغاز سال تحصیلی افزایش یافته و از ابتدای ماه سپتامبر ۱۶۸ هشدار در مدارس به صدا در آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *