ش٫ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۴۰۳

میزبانی استان مازندران از ۷۰ میلیون مسافر!

مقام حوزه گردشگری استان مازندران از ۷۰ میلیون و ۶۵۰ هزا و ۵۰۸ نفر شب اقامت مسافران در این استان از ابتدای سال جاری تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ استان مازندران از جمله استان های توریستی و گردشگرپذیرِ ایران است که سالانه میزبان میلیون ها نفر است.

مهدی اسحاقی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران افزود:‌ از این تعداد مسافر بیش از ۳۴ میلیون نفر شب اقامت از ابتدای تابستان یعنی اول تیرماه تا ۱۵ شهریورماه به این استان سفر و اقامت کردند.

وی ادامه داد:‌ برآوردهای آماری بیانگر افزایش تعداد حضور و اقامت مسافران در این استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به تعطیلات پیش رو و پیش بینی حجم بیشتر مسافران از اقصی نقاط کشور در این استان اظهار داشت : برای این منظور هماهنگی های لازم برای میزبانی از خیل عظیم مسافران از سوی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر مازندران صورت گرفته است.

وی ادامه داد :‌برای این منظور روز گذشته جلسه ای به ریاست معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان مسول ستاد خدمت سفر و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد و تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم برای این مهم صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *