ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

نبود زیرساخت های کافی مانع اصلی رونق گردشگری در کرمان

استاندار کرمان در مصاحبه‌ای با اشاره به ظرفیت های این استان در زمینه گردشگری گفت: با مشکلات زیرساختی بسیار زیادی مواجه‌ایم که مانع رونق گردشگری در کرمان شده اند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۶ اسفندماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی دارد اما متاسفانه این ظرفیت‌ها معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که بازار گردشگری استان کرمان باید رونق داشته باشد، اظهار کرد: در برخی از زیرساخت‌های اولیه گردشگری مانند هتل کمبود داریم و در زمینه رفع این مشکل اقداماتی در حال انجام است.

استاندار کرمان عنوان کرد: امسال به دلیل مقارن بودن ماه رمضان با عید نوروز احتمالاً تعداد مسافران نوروزی خیلی زیاد نخواهد بود.

وی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد: در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان معرفی شود.

فداکار با اشاره به تنوع اقلیمی استان اعلام کرد: استان آمادگی میزبانی از رویدادهای خاص گردشگری را دارد و کرمان در طول سال ظرفیت‌های گوناگونی دارد.

وی با بیان این مطلب که مجتمع‌های بین راهی استان کرمان ضعیف است، تصریح کرد: بوم‌گردی ظرفیت خوبی در استان کرمان است و باید مشکلات این بخش را حل کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به مشکلات تهیه بلیت هواپیما در استان اظهار کرد: کرمانی‌ها توقع دارند که شرکت هواپیمایی ماهان ظرفیت پروازهای خود را در کرمان افزایش دهد.

وی بیان کرد: کدینگ سوخت مشکلی برای گردشگری است لذا باید حتماً جایگاه‌های سوختی که گردشگران می‌توانند سوختگیری کنند اطلاع‌رسانی شود تا مسافران سردرگم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *