ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

همدان بهترین مقصد سفر برای هر سلیقه‌ای است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان به دلیل جاذبه های گردشگری متفاوت و گوناگون یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگران هر زمینه‌ای است.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان و اماکن گردشگری همدان، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: سال ۱۴۰۳ سال رشد و نمو پرسرعت همدان است و امیدواریم سال جهانی شدن هگمتانه نیز باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایتخت تاریخ و تمدن ایران با دارا بودن حدود ۱۹۰۰ جاذبه گردشگری از جمله محوطه تاریخی هگمتانه، غار علیصدر، آرامگاه‌های بوعلی‌سینا و باباطاهر جاذبه کافی برای همه سلائق را در خود جای داده است.

حاجی‌بابایی بیان کرد: هر چه در حوزه گردشگری بیشتر برنامه‌ریزی شود رونق گردشگری را در پی دارد و خوشبختانه مدیریت ارشد استان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی و تمام دستگاه‌های استان با تمام توان در این حوزه فعالیت می‌کنند و خدمتگزار میهمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی در همدان وجود دارد،افزود: مقام معظم رهبری درباره کهن‌شهر همدان فرمودند هر آنچه همه استان‌ها دارند همدان یک‌جا دارد و این نشان می‌دهد همدان یک تاریخ و تمدن است و همه جاذبه‌های ایران یکباره در آن خلاصه می‌شود.

همدان بر قله گردشگری ایران ایستاده است

حاجی بابایی با اشاره به اینکه گام‌های خوبی برای گردشگری همدان برداشته شده است، اظهار کرد: تقریبا تمام کارهایی که این روزها در استان در حال انجام است با رنگ و بوی گردشگری همراه است و ابزاری برای رونق گردشگری محسوب می‌شود اما این جزیره‌ها هنوز به هم نپیوسته تا یک شهر منسجم و محکم در حوزه‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی به منصه ظهور گذاشته شود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: علاوه بر انجام کارهای زیر ساختی در حوزه گردشگری باید کارهای روبنایی نیز انجام شود و در عرصه‌های تبلیغات، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان در طول سال اقداماتی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *