ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

هوای تهران سرد می شود

داده ها و پیش بینی های هواشناسی حاکی از این هستند که هوای تهران در روزهای آتی رو به سرما خواهد رفت.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۶ بهمن‌ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و از فردا تا روز شنبه (۲۷ تا۳۰ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی، در بعضی ساعات در بخش‌های مرکزی استان بارش پراکنده باران، در بخش‌های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده به دلیل سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، در بعضی ساعات غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

همچنین از روز چهارشنبه (۲۷بهمن‌ماه) تا صبح جمعه (۲۹ بهمن‌ماه) کاهش نسبی دما و روزهای جمعه و شنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۷ بهمن‌ماه) نیمه ابری و گاهی ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و برای روز پنج‌شنبه (۲۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *