ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

پرواز مجانی به هنگ کنگ

دولت محلی هنگ کنگ اعلام کرد که قصد دارد ۵۰۰ هزار بلیت هواپیمای رایگان را به عنوان بخشی از برنامه احیای صنعت گردشگری این منطقه (سلام هنگ کنگ) به مشتاقان سفر به هنگ کنگ هدیه کند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،بلیت‌ها که مجموع ارزش آنها به ۲۵۴.۸ میلیون دلار می‌رسد، قرار است بین سه شرکت هواپیمایی هنگ کنگ اکسپرس (HK Express)، کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) و هنگ کنگ ایرلاینز (Hongkong Airlines) تقسیم شوند.

مسافران علاقمند به سفر به هنگ کنگ می‌توانند از ابتدای ماه آینده میلادی (مارس) با مراجعه به وب‌سایت World of Winners برای شرکت در قرعه‌کشی این بلیت‌ها ثبت نام کنند.

این بلیت‌ها در سه مرحله تخصیص پیدا می‌کند: از اول مارس در سراسر آسیای جنوب شرقی، از اول آوریل در سرزمین اصلی چین و از اول ماه مه در سایر نقاط جهان.

هنگ‌کنگ، پیش از همه‌گیری ویروس کرونا به طور متوسط سالانه ۵۶ میلیون گردشگر جذب می‌کرد ولی این تعداد تا سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافت. همچنین، اجرای قوانین سخت‌گیرانه مبارزه با بیماری کووید۱۹ موجب شد تا ۱.۶ درصد از جمعیت این منطقه کاسته شود که بیشترین نرخ از سال ۱۹۶۱ محسوب می‌شود.

مقام‌های محلی به ساکنان این منطقه نیز وعده داده‌اند که از ابتدای ژوئیه، تعدادی بلیت‌ هواپیمای مجانی را نیز در اختیار آنها قرار دهند تا به جبران ممنوعیت سفر در سال‌های اخیر، به مسافرت بروند.

بیشتر بخوانید:

جهان ۱۰ ثانیه به آخرالزمان نزدیک‌تر شد؛ «فقط۹۰ ثانیه تا پایان کار دنیا مانده»

۴۱۸ گردشگر که در ماچو پیچو در پرو سرگردان شده بودند، تخلیه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *