ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳
مجتمع گردشگری

پلمب مرکز گردشگری معروف قم به دلیل بی‌حجابی

مجتمع گردشگری مهر و ماه در قم به دلیل بی حجابی پلمب شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مجتمع بزرگ گردشگری رفاهی مهر و ماه واقع در کیلومتر ۶ بزرگراه قم – تهران به‌دلیل آنچه بی‌حجابی و بی توجهی به تذکرات پلمب شد.

مجتمع مهر و ماه قم در فاصله کمی از شهر  قم قرار دارد و به‌لطف دسترسی آسان، یکی از مکان‌های ایدئال برای خرید سوغات و استراحت بین‌راهی به حساب می‌آید. همچنین، این مجتمع بین راهی با در اختیار داشتن ساختاری لوکس و جذاب، فروشگاه‌های برند، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز و فضایی آرام و دلنشین، پاسخگوی نیاز هر سن و سلیقه‌ای است و حتی افراد معلول و دارای مشکلات جسمانی می‌توانند بدون دغدغه از این مجتمع استفاده  کنند

مجتمع مهر و ماه قم

مجموعه گردشگری مهر و ماه که چهارم شهریور ۱۳۹۵ افتتاح شد، در کنار یکی از اصلی‌ترین بزرگ‌راه‌های کشور قرار دارد و از نظر خدمات و سرویس‌دهی، تمیزی، زیبایی، مشتری‌مداری و غیره همچون نگینی در میان مجتمع‌های بین راهی می‌درخشد. این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۹۰۰۰ متر مربع در شهرک چاپ و نشر شهاب واقع شده است و شامل دو طبقه می‌شود. در این محل علاوه بر محوطه‌سازی جذاب که با اقلیم منطقه هم‌خوانی دارد، خدماتی همچون پمپ بنزین، ۴۰۰ واحد پارکینگ و… نیز مهیا شده است. یکی از اصلی‌ترین فضاهای عمومی آن، یک نوع لابی به‌شکل خطی خمیده است که با اتصال دو طبقه مجتمع به یکدیگر، باعث انسجام فضایی کل مجموعه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گرداب مصنوعی مجتمع سنگاپور گردشگران را شوکه کرد/فیلم

منطقه گردشگری سد شیاده بندپی پلمب شد

پلمپ یک مجموعه آب‌درمانی در فریمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *