پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

در این مقاله به بررسی نحوه ساخت سایت برای اینستاگرام و مزیت‌های آن خواهیم پرداخت.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛اینستاگرام بستری نو برای توسعه کسب و کار است. افراد زیادی برای فروش محصولات خود پیجی را راه‌اندازی کرده‌اند. برخی نیز در این برنامه پرمخاطب فعالیت‌های آموزشی دارند. با این حال رقابت در اینستاگرام سخت و دشوار است. رسیدن به جایگاهی مطمئن در اینستاگرام زمان زیادی می‌خواهد. چطور می‌توان سریع‌تر این مسیر را طی کرد؟ راه‌اندازی سایت پاسخی مطمئن برای این پرسش است. مهم نیست در چه زمینه ای فعالیت می‌کنید. سایت می‌تواند باعث افزایش مخاطبان و همچنین مشتریان شما شود. در این مقاله به بررسی نحوه ساخت سایت برای اینستاگرام و مزیت‌های آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ساخت سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی برای فروشندگان بسیار حیاتی است. اگر پیج فعال در زمینه فروش دارید، قطعا بارها با مشکل جلب اعتماد مخاطب مواجه شده‌اید. مهم نیست که محصولات شما چقدر باکیفیت هستند. حتی اگر بهترین کالاها را در نازل‌ترین قیمت به فروش برسانید، باز هم مشتریان زیادی را از دست می‌دهید. دلیل این امر عدم اعتماد مشتریان است. کافی است خود را به‌جای مشتری تصور کنید. زدن پیج اینستاگرامی کار دشواری نیست. به همین علت هر شخصی می‌تواند پیجی راه‌اندازی کند و به بهانه فروش محصول از مخاطب سو استفاده کند. به همین علت افراد کمی اعتماد می‌کنند.

وب‌سایت برای پیج اینستاگرام

بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل، ساخت سایت برای اینستاگرام است. یک صفحه اینترنتی می‌تواند مزایای زیادی را برایتان به ارمغان بیاورد. مهم‌ترین مزیت وب‌سایت اعتمادسازی است. شما می‌توانید لینک وب‌سایت خود را در پیج به اشتراک بگذارید. با این کار مخاطب به وب‌سایت شما هدایت می‌شود. افرادی که نمی‌خواهند از طریق پیج خرید کنند می‌توانند محصولات موردعلاقه خود را از وب‌سایت دریافت کنند. وب‌سایت باکیفیت می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در جلب اعتماد مشتریان داشته باشد.

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی به نفع خریدار و فروشنده است. قطعا فرایند ثبت سفارش و ارسال محصول از طریق صفحه فروشگاهی با سرعت بیشتری انجام می‌شود. مدیریت خریدوفروش کالا از طریق اینستاگرام سخت و طاقت‌فرسا است. چراکه مجبور هستید به‌طور مرتب دایرکت‌ها را چک کنید. گاهی نیز به‌دلیل زیاد بودن تعداد دایرکت‌ها ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست دهید. با ساخت سایت برای اینستاگرام فرایند انجام کار برای شما و مشتری آسان می‌شود. انتخاب محصول و سپس ثبت سفارش به‌راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی قابل انجام است.

ساخت وب‌سایت آموزشی

مهم نیست حرفه شما چیست. وب‌سایت می‌تواند برای توسعه کسب و کارتان معجزه‌آسا باشد. در نگاه اول شاید به اهمیت داشتن سایت پی نبرید. اما اگر با مزایای وب‌سایت آشنا شوید، قطعا صفحه خود را راه‌اندازی خواهید کرد. شما می‌توانید با آموزش‌های فوق‌العاده خود برندسازی کنید. با داشتن وب‌سایت قادر خواهید بود با هزینه کم در حرفه خود بدرخشید. شاید هم به‌عنوان مدرس برتر در رشته خود شناخته شوید. رقابت در عرصه اینستاگرام سخت است. مدرسین زیادی در این برنامه فعالیت می‌کنند. ساخت سایت برای اینستاگرام چند مزیت دارد. اول از همه می‌تواند به رشد پیج کمک زیادی کند.

با ساخت وب‌سایت دو پلتفرم مختلف خواهید داشت. در نتیجه مخاطبان شما بیشتر خواهند شد. مزیت بعدی تسریع فرایند رشد است. همان طور که قبلا گفتیم رقابت در عرصه اینستاگرام کار آسانی نیست. با این حال با تولید محتوای حرفه‌ای می‌توانید به سرعت سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.

برای مثال فرض کنید شخصی به‌دنبال یادگیری اسامی جمع در زبان انگلیسی است. حتی اگر به‌عنوان مدرس گرامر پستی را به آموزش اسامی جمع اختصاص داده‌اید، ممکن است مخاطب هیچ‌وقت به پست شما هدایت نشود. چراکه اگر پست قدیمی باشد، پیدا کردن آن عملا غیرممکن خواهد بود. وب‌سایت این‌گونه نیست. حتی اگر محتوای شما دو ماه پیش بارگذاری شده باشد، باز هم مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند. چراکه از طریق موتورهای جست‌و‌جو می‌توانید مخاطبان را به آن هدایت کنید.

وب‌سایت برای پیج اینستاگرام

بنابراین نه‌تنها با گذشت زمان محتوای شما فراموش نمی‌شود بلکه مخاطبان بیشتری پیدا می‌کند. با سرچی ساده افراد به صفحه شما هدایت خواهند شد. شما همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت پکیج‌های آموزشی خود را به فروش برسانید.

چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

سایت در کنار پیج اینستاگرامی می‌تواند شما را به هدف خود نزدیک کند. راه‌اندازی وب‌سایت با پرتال به‌راحتی امکان‌پذیر است. شاید فکر کنید که تخصص کافی برای داشتن وب‌سایت ندارید. بدیهی است که راه‌اندازی سایت به دانش برنامه‌نویسی نیاز دارد. اما اگر کار را به افراد حرفه‌ای بسپارید نیازی به یادگیری برنامه‌نویسی نخواهید داشت. منظور برون‌سپاری طراحی وب‌سایت نیست. قطعا بهترین شخصی که می‌تواند نیاز شما را تشخیص دهد، خودتان هستید. پس بهتر است خود شما سایتتان را طراحی کنید.

اما آیا می‌توان بدون داشتن هیچ پیش زمینه‌ای به ساخت سایت برای اینستاگرام اقدام کرد؟ پاسخ مثبت است. در وب‌سایت پرتال به‌راحتی قادر خواهید بود سایت خود را بر اساس سلیقه، شرایط و نیازهای خود طراحی کنید. برای تسهیل کار، پرتال فرایند ساخت وب‌سایت را در چند مرحله ساده تنظیم کرده است. کاری که شما انجام می‌دهید تکمیل اطلاعات است. با ثبت نام در سایت پرتال می‌توانید کار خود را آغاز کنید. پس از آن با انجام چند مرحله ساده در کمترین زمان سایتی حرفه‌ای خواهید داشت. در هر مرحله از ساخت سایت به مشکل برخورد کردید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۳۸۳ داخلی ۲ تماس بگیرید و به‌طور رایگان مشکل خود را رفع کنید.

بیشتر بخوانید:

چک لیست سفر

هشدار ایالات متحده به شهروندانش برای خروج از روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *