ی٫ اردیبهشت ۲۳ام, ۱۴۰۳

کاهش فروش بلیط های چارتری گردشگری کیش را فلج کرده

رئیس جامعه هتلداران کیش اعلام کرد:کاهش فروش بلیط های چارتری موجب کاهش چشمگیر سفرها به این جزیره و وارد شدن ضرر های زیاد به هتل ها شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،طبق گزارش‌های منتشر شده و گفته‌های حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و آقای صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش، عدم اجرای پرواز چارتری موجب رکود گردشگری کیش و خالی بودن هتل‌ها در سراسر کشور شده است.

به ویژه آن دسته از فعالان اقتصادی که کسب وکارشان به توریست‌ها وابسته است. بیشتر کسب و کارهای کیش وابسته به گردشگری بوده و رکود این صنعت به تمامی کسب و کارها ضربه می‌زند. بنابراین سازمان منطقه آزاد کیش باید نسبت به این امر اهتمام ورزیده و وضعیت بنگاه‌های اقتصادی فعال در جزیره را حین درخواست مطالبات مالی در نظر بگیرد.

فعالان اقتصادی کیش، درآمدشان به گردشگری گره خورده و رکود در گردشگری برایشان مشکلات بی‌شماری ایجاد می‌کند. با این‌همه بیشترین مشکلات برای هتلداران است. هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری از هتل با ظرفیت اشغال اندک هتل‌های کیش در شرایط فعلی مشکلات اقتصادی بسیاری را برای هتلداران ایجاد کرده است. افزایش پروازهای چارتری و جذب توریست به جزیره کیش باید در دستور کار مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *