ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

کدام استان ها تعطیل شدند؟

ظاهرا زمستان سخت اروپا در تهران تجلی بیشتری داشته و حالا اخبار تعطیلی از مناطق مختلف کشور آمده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،وضعیت تعطیلی استان‌های زیر، به این شرح است:

گیلان

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان،این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه جویی در این زمینه انجام شده و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در استان خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

البرز

استانداری البرز اعلام کرده است تمام ادارات و بانک‌های البرز بجز شعب کشیک، شنبه ۲۴ دی تعطیل است.

تهران

معاون استاندار تهران  در رابطه با تعطیلی استان تهران در ۲۴ و ۲۵ دی، گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما طی روزهای شنبه و یکشنبه گمانه زنی‌ها در خصوص تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه افزایش یافته است.

قم

استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازاین گاز و برق؛ تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

بیشتر بخوانید:

سرما و بحران گاز موزه‌های ۱۶ استان را تعطیل کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *