ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

کشاورزی فرصتی طلایی برای ورود گردشگران به مازندران است

رئیس اداره جهاد کشاورزی استان مازندران در کنفرانسی گفت: گردشگری کشاورزی و زراعی یک فرصت استثنایی برای جذب گردشگران به استان است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، حسن عنایتی شامگاه شنبه در حاشیه رویداد ملی گردشگری در استان با اشاره به اینکه گردشگری کشاورزی یکی از محورهای رویداد ملی گردشگری مازندران بود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای بخش کشاورزی در استان و با استفاده از زیرساخت‌های لازم و فضاهای تولید کشاورزی، فرصت طلایی برای توسعه صنعت گردشگری کشاورزی ایجاد می‌شود.

عنایتی به اهمیت توسعه و رونق گردشگری کشاورزی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مزارع و باغات، آبزی پروری، گلخانه‌ها، گل و گیاه زینتی، گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی گردشگران زیادی را جذب کرده و فرصت ویژه برای توسعه روستایی و درآمدزایی کشاورزان و جامعه بومی استان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی استان این آمادگی را دارد که با همکاری اداره کل گردشگری و مجموعه استانداری و دستگاه‌های مربوطه، این ظرفیت در استان ارتقا داده شود تا سالانه شاهد حضور گردشگران باشیم و پس از ساماندهی ظرفیت‌ها، اقدامات مؤثر نیز برای ظرفیت سازی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *