ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

کلید رونق اقتصادی فومن در گرو رشد گردشگری است

فرماندار فومن با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: با توجه ویژه به ظرفیت های گردشگری می‌توان اساس رشد اقتصادی را فراهم کرد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، «سلمان موحد خواه» مدیر پارک جنگلی قلعه رودخان در ادامه این آئین اظهار کرد: از ۶ ماه قبل تاکنون که مدیریت این مجموعه به بنده محول شده بیش از ۲۸۰ متر مکعب زباله در این پارک جمع آوری شده است.

وی با اشاره به رونمایی پروژه‌های مورد بهره برداری امروز افزود: احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۵ نقطه این پارک جنگلی با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان احداث شده است.

موحدخواه با بیان اینکه ۳۵ واحد تجاری جدید با صرف اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسیده است، گفت: محوطه برگزاری همایش‌های بومی محلی با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: بازسازی و تجهیز ۸ واحد اقامتی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان، افزایش قدرت برق، بازسازی، ساماندهی و اصلاح برق سنوات گذشته و روشنایی معابر به طول بیش از ۳ هزار متر و صرف اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

موحد خواه ادامه داد: بهره برداری از پل معلق و احداث حدوداً ۱۵ واحد کمپ و ساختمان مدیریت کمپ‌ها با اعتبار یک میلیارد تومانی امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی از راه اندازی نصب تابلوهای تبلیغاتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: بازسازی اماکن تجاری سنواتی پارک جنگلی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *