د٫ اردیبهشت ۲۴ام, ۱۴۰۳

گردشگری برنامه اول شهرستان دهاقان است

فرماندار شهرستان دهاقان گفت:توسعه گردشگری بزرگترین برنامه ما در آینده است.وی در ادامه عنوان کرد با توجه به اینکه شهرستان دهاقان کانون پرورش گل اصفهان است،ظرفیت های مناسبی برای رونق گردشگری داریم.

به گزارش توریسم اینترنشنال،علی جمشیدیان پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: شهر دهاقان مرکز شهرستان دهاقان و یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری استان اصفهان است. این شهرستان از شرق به شهرستان شهرضا، از غرب به شهرستان بروجن در استان چهارمحال بختیاری، از شمال به شهرستان مبارکه و از جنوب به شهرستان سمیرم محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه دهاقان قطب گلخانه‌های استان اصفهان است، افزود: شهرستان دهاقان قطب گلخانه‌های استان اصفهان و حتی شاید کشور است، زیرا در این زمینه بسیار مستعد و به روز پیشرفت نموده است.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: دهاقان در زمینه کشاورزی و گلخانه از توانایی بسیاری برخوردار است و می‌تواند اشتغالزایی فراوانی برای استان اصفهان داشته باشد.

جمشیدیان با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم این نظام کرده است، بیان کرد: بیش از ۲۰ یادواره شهدا در شهرستان دهاقان تاکنون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمندی که در شهرستان دهاقان تأسیس کلینیک تخصصی بیمارستان است، گفت:کلینیک قلب بیمارستان شهدای دهاقان مجهز به دستگاه‌های اکو کاردیوگرافی، دستگاه EKG ، دستگاه تست ورزش، و… می‌باشد که به همت خیرین سلامت شهرستان تهیه و جهت استفاده عموم مردم به کلینیک بیمارستان اهدا شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت و اشتغال رشد خیلی خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال کار غیر تحصیلی دچار مشکل و کمبود نیرو هستیم.

جمشیدیان با بیان اینکه گردشگری اولویت شهرستان است، یادآور شد: طرح‌های مطالعاتی در سه محور گردشگری توسط جهاد دانشگاهی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با یک تغییر نگاه می‌توان کارهای زمین مانده را سروسامان داد، ابراز داشت: مشکل فاضلاب مسکن مهر شهرستان که بسیار آزار دهنده برای مردم بود بعد از ۵ سال حل شد.

فرماندار شهرستان دهاقان در خصوص جهاد خدمت‌رسانی با بیان اینکه پروژه ساماندهی گلستان شهدا برآورد هزینه ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسید، ادامه داد: پروژه تأسیس ساختمان کانون پرورش فکری کودکان با برآورد هزینه ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

جمشیدیان با اشاره به اینکه پروژه برق‌رسانی محور گردشگری آستانه یکی دیگر از اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: پروژه زیرگذر شهرک صنعتی دهاقان نیز احداث گردید.

وی پروژه بهره‌برداری از ساختمان شهید سلیمانی یکی دیگر از اقدامات جهاد خدمت‌رسانی است، عنوان کرد: الحاق ۶۰ هکتار زمین مسکونی در شهر دهاقان از اقدامات بسیار خوبی در جهاد خدمت‌رسانی به مردم شهرستان دهاقان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *