د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳
فرودگاه امام خمينی

استقرار تیم ویژه وزارت میراث‌فرهنگی در فرودگاه امام (ره)

تیم ویژه‌ای از وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای هماهنگی‌ مسافران جام جهانی استقرار یافته اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،پرهام جانفشان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این مطلب گفت: در جام‌جهانی قطر نسبت به جام‌جهانی گذشته با برنامه‌تر عمل کردیم و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و معاونت گردشگری شش آژانس خوش‌نام و با سابقه در جام جهانی را به‌عنوان آژانس‌های منتخب معرفی کردند.

گرفتن ضمانت‌نامه و برگزاری کلاس‌های توجیهی برای ۶ آژانس منتخب

او با اشاره به اینکه دیگر آژانس‌ها باید تحت پوشش این شش آژانس مادر اقدام به فروش پکیج جام جهانی کنند، ادامه داد: ضمانت‌نامه‌های خوبی از آن‌ها دریافت و کلاس‌های توجیهی برایشان برگزار کرده‌ایم. در حال حاضر مهندس ضرغامی شکایت‌هایی از سوی مردم دریافت کرده‌اند که عمدتاً افرادی بوده‌اند که از آژانس‌های منتخب بلیت تهیه نکرده‌اند.

پروازها انجام می‌شود حتی با تأخیر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه با دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گروهی برای اطمینان‌بخشی و رصد اوضاع در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شده است، بیان کرد: این گروه به‌عنوان متصدی و هماهنگی امور در فرودگاه حضور دارند که به مردم اطمینان‌خاطر بدهند که مشکلی در رفتنشان وجود ندارد.

وزارت میراث‌فرهنگی پای‌کار و پاسخگوست

جانفشان تصریح کرد: می‌خواهیم این اطمینان را به مردم بدهیم که ما پای کار و پاسخگوی نارضایتی‌ها، سوالات و شکایت‌ها هستیم.

او درباره رایزنی‌ها برای تسریع در صدور هیاکارت بیان کرد: با پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هماهنگی‌ها با وزارت امور خارجه برای رایزنی با وزارت امور خارجه قطر و تسریع در صدور هیاکارت در حال انجام است.

۱۲۰۰ هیاکارت صادر شده / ۵۰۰ هیاکارت در انتظار صدور

جانفشان به فروش ۱۷۰۰ پکیج جام‌جهانی از سوی آژانس‌های مورد تأیید اشاره کرد و افزود: ۱۲۰۰ هیاکارت تاکنون صادر شده و حدود ۵۰۰ هیاکارت نیز در حال صادر شدن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: عمدتاً کسانی که با مشکل مواجه شده‌اند، کسانی هستند که خودشان اقدام به خرید و رزرو هتل کرده‌اند. وزارت میراث‌فرهنگی پاسخگوی مسافرانی است که تور خریداری کرده باشند و قصد دارند از طریق این تورها به کشور قطر بروند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی در خصوص پارگی تابلو کمال الملک

فراخوان همکاری دانشگاهیان با وزارت میراث فرهنگی

فرودگاه مهرآباد آثار باستانی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *