ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

تاکید استاندار البرز بر توسعه صنایع بومگردی این استان

استاندار البرز در بازدید خود از اداره صنایع دستی و گردشگری این استان،ضمن اشاره به پتانسیل های این استان در جذب گردشگر بر ضرورت توسعه بومگردی به منظور اشتغال زایی و رونق اقتصاد استان تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در بازدید سرزده از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: روستاهای این استان به لحاظ اقلیمی و آب و هوایی در کشور شاخص هستند و توانمندی‌های فراوانی برای جذب گردشگران و اشتغالزایی به‌واسطه راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه محصولات روستایی و صنایع دستی دارند.

وی ساخت هتل و مراکز اقامتی را برای البرز به‌عنوان مبدا گردشگران ضروری دانست و خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش شد.

عبداللهی گفت: از اداره کل میراث فرهنگی استان البرز انتظار می‌رود که با احصا ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف تاریخی، تفریحی، اقامتی و تفریحی با رویکردها حفظ هویت تاریخی و سبز البرز، برای سرمایه‌گذاران بسته‌های پیشنهادی ارائه دهد.

وی افزود: ارائه خدمات در بخش گردشگری از جمله عوامل جذب گردشگران است که باید در این زمینه برنامه ویژه‌ای داشته باشیم و نظارت را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار البرز در پایان خواستار حفاظت و مرمت از آثار تاریخی البرز با بهره‌گیری از توجه و حمایت ملی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *