ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

آمادگی کمپ های نوروزی کیش جهت استقبال از گردشگران

کمپ خانوادگی مصلی در جزیره کیش جهت میزبانی از میهمانان نوروز ۱۴۰۱ و گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، دبیر ستاد نوروزی از آمادگی کمپ خانوادگی مصلی برای اقامت گردشگران نوروز خبر داد.

 جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری و دبیر ستاد نوروزی ۱۴۰۱ ، در دومین بازدید رسمی از کمپ خانوادگی مصلی با بیان این که نوروز امسال با سنوات گذشته تفاوت دارد گفت: زیرساخت های مناسبی توسط شرکت عمران، آب و خدمات در کمپ مسافری خانوادگی جهت تامین رفاه گردشگران نوروزی آماده شده و بهسازی کاملی انجام شده است.

جمالی عنوان کرد: چشمه های حمام و سرویس های بهداشتی برای آقایان در وسط کمپ متمرکز و برای بانوان در طرفین در نظر گرفته شده و محصور خواهد شد، همچنین سینگ های ظرفشویی برای شستشوی ظروف در کنار چشمه های حمام و سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

وی افزود: نمازخانه، واحدهای اداری مناسب، واحدهای خدماتی هلال احمر و آتشنشانی نیز از دیگر تمهیداتی بوده که برای این کمپ ها در نظر گرفته شده است.همچنین طبق سنوات گذشته کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک و اختصاص یکی از مدارس کیش به کمپ ایثارگران آماده خدمات دهی به گردشگران نوروزی می باشد.

شایان ذکر است در این بازدید سعید یکه دهقان، مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری، بابک خالقی معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات کیش و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

1 دیدگاه برای “آمادگی کمپ های نوروزی کیش جهت استقبال از گردشگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *