ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

بازشدن درهای گردشگری ایران به روی ونزوئلا

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پیشبرد همکاری‌ها با ونزوئلا برای توسعه گردشگری دو کشور خبر داد.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار با آلی پادرونوزیر گردشگری کشور ونزوئلا ضمن تشریح گزارش اقدامات حوزه گردشگری در ایام بحران کرونا، برنامه‌های پساکرونا و پیشرفت روند واکسیناسیون در کشور، برنامه همکاری مشترک گردشگری ایران و ونزوئلا را در دستور کار قرار داد.

 

شالبافیان با بیان اینکه جلب اعتماد، ایمنی‌سازی و سلامت گردشگران ورودی در اولویت میزبانی ایران است؛ حمایت تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی و به کار بستن همه توان بخش خصوصی علیرغم ضربه‌های سهمگین از بحران کرونا را پیش زمینه آمادگی همکاری‌های گردشگری دو کشور خواند.

 

وی با تاکید بر اینکه دو کشور ایران و ونزوئلا می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌های گردشگری پیش رو همانند حضور در نمایشگاه گردشگری زمینه تبادل اطلاعات و همفکری برای عبور از چالش جهانی کرونا را با برگزاری نشست‌های مشترک و کارگاه‌های آموزشی به صورت وبیناری فراهم آورند؛ نسبت به برگزاری تورهای آشناسازی ویژه فعالان گردشگری در قالب سفر ایمن اعلام آمادگی کرد.

هر دو مقام مسئول رویکرد مشترک خود را توسعه روابط گردشگری دو کشور و تقویت تعامل به منظور ارائه راهکارهای مدیریت بحران کرونا در صنعت گردشگری عنوان کردند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *