پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
صنایع دستی

برترین های “ششمین جشنواره صنایع دستی فجر” معرفی شدند

برترین های ششمین جشنواره صنایع دستی فجر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزیدگان ششمین جشنواره صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر تجلیل کرد.
بر اساس اعلام هیئت داوران، باقر نفری از استان اصفهان در رشته مشبک فلز، بهرام طاهریان از کرمانشاه در رشته مهرکاری چوب، عباس دل زنده از استان همدان در رشته گره‌چینی، محسن آقا میری از تهران در رشته تذهیب و میر‌مولا ثریا از تنکابن در رشته دست‌بافته‌های داری «سرو سیمین» این جشنواره را دریافت کردند.
همچنین بر اساس اعلام هیئت داوران، «دیپلم افتخار» این دوره از جشنواره به امیر برق‌زادگان از همدان در رشته گره‌چینی، سماء جوادی از زنجان در رشته ملیله‌سازی، صابره جمال‌زهی از استان سیستان و بلوچستان در رشته سوزن‌دوزی بلوچ، فاطمه سیدی از کرمان در رشته دستبافته‌های داری و یاسین صلصالی از اصفهان در رشته قلم‌زنی روی فلز اعطا شد.
همچنین در این مراسم طا‌ها محمودی از سنندج در رشته ارسی‌سازی، مصطفی پنبه دانه‌پور از شوشتر در رشته احرامی‌بافی، حمید پورجهانگیر از استان ایلام در رشته نمدمالی، محمدرضا گلرد از استان مازندران در رشته لاک‌تراشی و احمد آق از گنبد کاووس در رشته زیورآلات ترکمن به‌عنوان برگزیدگان بخش «رویش دوباره سرو» تجلیل شدند.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *