ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳
منطقه چابهار

بروکراسی اداری مانع توسعه گردشگری در چابهار

معاون پارلمانی و مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی،گردشگری گفت : بروکراسی اداری مانعی جدی در مسیر توسعه گردشگری در چابهار به شمار می رود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ معاون پارلمانی و مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی،گردشگری از دست و پاگیری قوانین اداری در توسعه کسب و کارهای مرتبط با گردشگری در چابهار خبر داد.

معاون پارلمانی و مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی،گردشگری گفت: سرمایه گذار لنج سازی پس از دوندگی هفت ساله هنوز موفق به راه اندازی کارگاه خود نشده است که از این نمونه ۱۰ ها و صدها نفر را می توان نامبرد.

واحدی با بیان اینکه مشخص شدن حوزه گردشگری استان و معرفی آن به هیات دولت، افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت بالایی در توسعه و ابادانی منطقه و کشور دارد.

همچنین نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: گشایش کمپ مینیاتوری در نوار ساحلی چابهار- بریس یکی از خواسته‌ های مهم در حوزه گردشگری است که می‌تواند یکی از مکان‌های جذب گردشگر باشد.

سعیدی با اشاره به مشکلات اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار در تسریع این امور، ادامه داد : شهرستان‌های دشتیاری و زرآباد نیازمند توجه ویژه به ارتقای چارت اداری ، تشکیلاتی و تخصیص نیروی انسانی است.

همچنین سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار از قیمت بالای بلیط هواپیما در چابهار انتقاد کرد و گفت: : کاهش قیمت بلیط سفر به چابهار، راه اندازی خطوط مسافرت دریایی از چابهار به کشورهای همجوار و تکمیل طرحهای نیمه تمام گردشگری از جمله درخواست‌ها است.

بیشتر بخوانید:

امکانات گردشگری منطقه آزاد ارس در شأن مردم نیست

لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری سواحل مکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *