ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

برگزاری نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام در تهران

نمایشگاه گردشگری جهان اسلام  با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کشورهای جهان اسلام که کمتر شناخته و معرفی شده اند برنامه ریزی شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام (IWTE) از ۱۷ تا ۲۰ خرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در تهران برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام موسوم به «Islamic World Tourism Exhibition» با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، شهرداری تهران، کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ تا ۲۰ خردادماه سالجاری در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به گفته آزاده مستعانی دبیر اجرایی نمایشگاه گردشگری جهان اسلام، در این رویداد، فرصت نشست‌های تخصصی برای همه فعالان از مجموعه هتل‌داران، دفاتر خدماتی و شرکت‌های هواپیمایی که در کشورهای اسلامی فعال هستند، فراهم می شود تا بتوانند در جلسات و مذاکرات مشترک فرصت‌های توسعه گردشگری در کشورهای خود را تبادل کرده و تقویت کنند. همچنین رایزنی‌هایی با ترکیه، پاکستان، عراق، تاجیکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و تعدادی از کشورهای آفریقایی انجام گرفته و قرار است نمایشگاه به صورت پاویون های اختصاصی برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نمایشگاهی از آثار باستانی ایران در آمریکا

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *