پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در گنبد سبز قم

نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در مجموعه تاریخی گنبد سبز قم آغاز به کار و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی به‌میزبانی مجموعه تاریخی گنبد سبز تا ۲۹ اسفند ماه خبر داد.

علیرضا ارجمندی امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: در نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی که در مجموعه تاریخی گنبد سبز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری برپا شده توانمندی‌ها و هنر شهروندان به‌ویژه بانوان در زمینه صنایع‌دستی در معرض نمایش قرار گرفته است.

 

 وی افزود: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ تا یکشنبه ۲۹ اسفندماه در مجموعه تاریخی گنبد سبز، واقع در بلوار روحانی، جنب گلزار شهدا میزبان علاقه‌مندان است.

 

ارجمندی از موانع پیش روی توسعه صنایع‌دستی استان به فقدان بازار فروش و بازاریابی مناسب اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی گامی مهمی برای معرفی و توسعه صنایع‌دستی استان خواهد بود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در ادامه از ایجاد بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی با محوریت بازار کهنه در نوروز ۱۴۰۱ در مکان‌های پر تردد هم چون امامزادگان با مشارکت شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *