پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

تاکید رئیس جمهور بر ظرفیت های قابل توجه استان گلستان در بخش گردشگری

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان تاکید کرد که این استان به قطب گردشگری و کشاورزی ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات با عرض ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا، استان گلستان را استانی با ظرفیت های بسیار بالا در حوزه های مختلف دانست و گفت: این استان قطب کشاورزی است، در صنعت ظرفیت های بسیاری را داراست و در گردشگری نیز حائز جایگاه والایی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استان گلستان امروز با مشکلات بسیاری رو به روست و معضل بیکاری و دغدغه خانواده ها برای اشتغال جوانان از مهمترین ضرورت های استان است، خاطرنشان کرد: باید با پیروی از سرداران شهید این استان کارهای ماندگاری را برای استان انجام داد.

رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و معاونین خود در سفری یک روزه به گلستان رفته است که وزیر نیرو در گرگان، وزیر اقتصاد در علی آبادکتول، وزیر بهداشت در رامیان و آزادشهر، وزیر کار در مینودشت و گالیکش، وزیر ورزش و جوانان در کلاله و مراوه تپه، وزیر میراث فرهنگی در گنبدکاووس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در کردکوی و بندرگز حاضر خواهند شد.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *