ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

ترکیه در صدر مقاصد گردشگری خارجی ایرانیان

همزمان با افزایش آمار واکسیناسیون در کشور پروازهای داخلی به مقصد ترکیه افزایش ۱۰۰ درصدی پیدا کرده است. روندی که نحوه پیدا کردن پروازهای هوایی و هتل های مناسب قیمت و با کیفیت در ترکیه را از اهمیت زیادی برخوردار ساخته است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، ترکیه کشوری است که بین دوقاره آسیا و اروپا قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در این موقعیت جغرافیایی، فرهنگ ترکیه ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن شده است. همین مسئله مورد توجه بسیاری از گردشگران و مهاجران قرار دارد. از طرف دیگر هزینه‌های پایین این کشور باعث شده که سفر به ان ارزان‌تر از کشورهای دیگر باشد.

اکنون با گسترش واکسیناسیون بسیاری از مسافران وعلاقمندان به سفر بعد از دوسال دوری از سفر و گردشگری، کشور ترکیه برای سفر انتخاب کردند و اکنون شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی سفر گردشگران به ترکیه هستیم. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید می‌خواهید از صفر تا صد موارد موردنیاز برای سفر را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بلیط ارزان تهیه کنید

بلیط هواپیما ترکیه پرفروش‌ترین بلیط هواپیما در میان پروازهای خارجی ایران است. از دلایل اینکه در سال های اخیر، ترکیه به مقصد شماره یک گردشگری مردم ایران تبدیل شده است می‌توان به زیبایی‌ها و جاذبه‌های بی نظیر ترکیه، مراکز خرید متنوع، هتل های ارزان ترکیه، عدم نیاز به ویزای ترکیه و شباهت های فرهنگی میان دو کشور اشاره کرد. از طرف دیگر هزینه سفر و قیمت بلیط هواپیما استانبول از سایر کشورهای خارجی است و با صرف هزینه کمتر می‌توان به این کشور سفر کرد. در هر صورت قبل از اقدام برای رزرو بلیط هواپیما به ترکیه، آگاهی از پروازهای ترکیه، قیمت بلیط هواپیما ایران به ترکیه و بهترین زمان خرید بلیط ترکیه می‌توانند به شما در خرید بلیط هواپیما ترکیه کمک کنند.

خرید بلیط هواپیما ترکیه

غالبا هنگام خرید بلیط پرواز خارجی برای بسیاری از مسافران پرهزینه تمام می‌شود و این تصور وجود دارد که برای خرید بلیط هواپیما ترکیه هم باید هزینه بسیاری را صرف کنند . در حالی که در فلای تودی تمامی پروازهای ایران ترکیه، پروازهای بین المللی ترکیه و تمامی پروازهای داخلی ترکیه با مناسب‌ترین قیمت در دسترس است. بنابراین چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمای ارزان ترکیه را دارید و قیمت خرید بلیط هواپیما ترکیه برایتان اهمیت دارد، می‌توانید با امکان انتخاب گسترده‌ از میان پروازها که فلای تودی در اختیار شما قرار می‌دهد، اقدام به خرید بلیط ارزان ترکیه کنید. از طرف دیگر با خرید بلیط هواپیمای ترکیه از فلای تودی می‌توانید از مزایایی مانند تضمین خرید ارزانترین بلیط هواپیما ترکیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی فلای تودی، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما ترکیه و بسیاری مزایای دیگر بهره‌مند شوید.

برای خرید بلیط هواپیما ترکیه ارزان قیمت کافی است که به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با دسته بندی پروازها به ترتیب از ارزانترین قیمت و با مقایسه پروازها با یکدیگر این امکان را به شما می‌دهد تا برای خرید بلیط ترکیه ارزان اقدام کنید. همچنین هنگام رزرو بلیط هواپیمای ترکیه با استفاده از فیلترهای پرواز فلای تودی به تمامی پروازهای لحظه آخری ترکیه دسترسی خواهید داشت و به این ترتیب می‌توانید بلیط پرواز ترکیه را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

فلای تودی علاوه بر اینکه بلیط هواپیما از ایران به ترکیه را با تضمین بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند، با در اختیار گذاشتن سرویس اطلاع از تغییر قیمت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از قیمت روز بلیط هواپیما ترکیه با خبر شده و با اطلاع لحظه‌ای از تغییر قیمت ها اقدام به خرید ارزانترین بلیط هواپیما به ترکیه کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و می خواهید قبل از سفر به این کشور از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده برای رزرو هتل های استانبول اقدام کنید. از مزایای رزرو آنلاین هتل در استانبول این است که قبل از اقامت می توانید در مورد محل اقامت خود در استانبول یا هر یک از شهرهای ترکیه اطلاعات دقیقی به دست آورید، و با مقایسه انواع هتل های استانبول از هتل های لوکس و ۵ ستاره استانبول، هتل های ارزان استانبول، هتل آپارتمان های استانبول تا هاستل های استانبول بهترین هتل را انتخاب کنید. در فلای تودی ما اطلاعات تمامی هتل های استانبول را جمع آوری کرده ایم. با استفاده از امکانات فیلتر می توانید قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل و هتل های تخفیف دار استانبول را پیدا کنید و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای رزرو هتل کافی است که ابتدا تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید تا لیست تمامی هتل های استانبول همراه با قیمت هتل و تخفیف برای شما به نمایش در آید و سپس تنها با یک کلیک ساده رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. یکی از مزایای رزرو هتل خارجی در فلای تودی، عدم نیاز به مستر کارت و ویزا کارت برای خرید آنلاین است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از کارت های شتاب، پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید.

مارماریس در مرحله اول به خاطر سواحل شنی و آب‌های نیلگونش با منظره زیبای کوه‌های سبز پوش معروف است و دلیل عمده محبوبیتش بین گردشگران هم همین زیبایی محسورکننده سواحل و تفریحات دریایی آن است. خط ساحلی مارماریس در واقع از مرکز شهر مارماریس شروع شده و تا منطقه ایجملر ادامه دارد. سواحل تورنس، ایجملر، کلئوپاترا، اوزونیالی، سیتلر، تورنس و ساحل فولک مارماریس از بهترین سواحل مارماریس هستند. این سواحل به همراه آب‌های شفافش مکانی عالی برای تفریحات آبی همچون غواصی، موج سواری و اسکی روی آب است.

موزه آثار باستانی زیر آب بودروم که داخل قلعه سنت پیتر واقع شده است، در نوع خود تقریبا بی‌رقیب است و از مهم‌ترین موزه‌های جهان محسوب می‌شود. در این موزه شما می‌توانید به تماشای کشتی‌های غرق شده و شکسته، سنگ‌های قیمتی و هزاران آثار باستانی ارزشمند دیگر موبوط به عصر برنز بپردازید. یکی از آثار دیدنی این مجموعه، کشتی ۱۶ متری است که در سال ۱۰۲۵ قبل از میلاد مسیح غرق شده و امروزه در یکی از سالن‌های این موزه به اسم “سالن شیشه‌ای غرق شده” نگه‌داری می‌شود که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. همچنین برج فرانسوی نیز محل دیگر برای آثار کشفیات زیر آب است و کشتی یونانی که در قرن چهارم غرق شده بود در اینجا قرار دارد. آثار دیدنی این موزه آن را به یکی از مهیج‌ترین جاذبه های گردشگری بدروم تبدیل کرده است.

پایان خبر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *