ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

آشنایی با ۷ مورد از ارزانترین کشور های جهان برای سفر

با توجه به بالارفتن نرخ ارز، سفر های خارجی برای مردم کشور تبدیل به یکی از چالش های اساسی شده است. با این حال کشور هایی وجود دارند که می‌توانند یک مقصد مقرون به صرفه برای گردشگران ایرانی باشند.

در این مطلب با توریسم‌اینترنشنال همراه باشید تا شمارا با مقرون به صرفه ترین مقاصد برای یک سفر خارجی آشنا کنیم.

تور ارمنستان

به دلیل گرانی ارز و افزایش هزینه‌های سفر خارجی در سال‌های اخیر تعداد گردشگرانی که تمایل دارند به ارمنستان سفر کنند، افزایش‌یافته است. ارمنستان اگرچه کشوری کوچک است؛ اما با دارابودن مناظر طبیعی زیبا و آثار تاریخی و معماری تماشایی، جاذبه‌های زیادی برای گردشگران دارد. یکی از مزایای سفر به ارمنستان این است که برای دریافت ویزا نیازی به‌زحمت و مراجعه به سفارت را ندارید؛ زیرا ویزای این کشور به‌راحتی در فرودگاه یا مرز زمینی برای مسافران صادر می‌شود.

باوجوداینکه سفر به ارمنستان می‌تواند برای بودجه‌های مختلف مناسب باشد؛ اما باید توجه داشت که در انتخاب تورهای ارزان‌تر به ارائه امکانات مناسب نیز توجه کنید. در صورت تمایل به سفرهای طولانی‌تر یا اقامت در هتل‌های باکیفیت‌تر احتمالاً نیاز به هزینه بیشتری خواهید داشت؛ اما در همین حال ممکن است تورهای ارزان‌تری نیز برای سفر به ارمنستان پیدا کنید که با ارائه خدمات مناسب انتخابی مناسب برای شما باشد.

تور وان ترکیه

تور زمینی وان می‌تواند یک گزینه مناسب و ارزان برای مسافرانی باشد که به قصد خرید، از این شهر دیدن می‌کنند. شهر وان یکی از مقاصد توریستی معروف در شرق ترکیه، معروف به بازارهای شناور و زیبایی‌های طبیعی است. در این شهر می‌توانید از تنوع محصولات محلی و پوشاک متنوع بهره‌مند شوید و از خریدهای ارزان نهایت لذت را ببرید.

تورهای زمینی به وان، معمولاً شامل اقامت در هتل‌های مجهز و اقتصادی، ترانسفرهای رفت‌وبرگشت با وسایل نقلیه مرتبط با تور و گردش در اطراف شهر، بازارها و فروشگاه‌های محلی می‌شوند. این تورها عموماً قیمت مناسبی دارند و به شما امکان می‌دهند تا از سفر به ترکیه و آشنایی با فرهنگ و طبیعت این کشور لذت ببرید.

تور آنتالیا

تور آنتالیا می‌تواند یک سفر عالی با قیمت مناسب در این شهر ساحلی زیبا و پرطرفدار باشد. آنتالیا یک مقصد محبوب برای گردشگران اقصی‌نقاط جهان است و سفر به این شهر به شما امکان می‌دهد تا از آب‌تنی و فعالیت‌های ساحلی در سواحل زیبایش لذت ببرید، مناظر طبیعی فوق‌العاده را تماشا کنید و از انواع تفریحات و سرگرمی‌های متنوع آن لذت ببرید.

با استفاده از تور آنتالیا، ممکن است هزینه سفرتان به‌شدت کاهش یابد؛ چون این تورها عموماً شامل بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، اقامت در هتل‌های یوآل، ترانسفر و گردش‌های گروهی در شهر می‌شوند. به‌این‌ترتیب شما نیازی به خرید شخصی بلیط هواپیما و رزرو هتل در این مقصد را ندارید و می‌توانید با هزینه‌ای مناسب‌تر از امکانات تور لذت ببرید.

ارزان‌ترین تور خارجی کجاست؟

تور استانبول

استانبول به‌عنوان یک کلان‌شهر زیبا با طیف وسیعی از جذابیت‌ها، این روزها جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری ایفا کرده است. از کوچه‌پس‌کوچه‌های شلوغ و خیابان‌‌های زیبای استقلال و تقسیم گرفته تا میدان‌های باشکوه و آثار تاریخی عثمانی، هر گوشه این شهر گیرایی قابل‌توجهی دارد؛ اما جذابیت استانبول تنها به مناطق شهری محدود نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید با تماشای دریا و تنگه بسفر از زیبایی طبیعی این منطقه لذت ببرید.

یکی از مزایای سفر به استانبول برای مسافران عدم نیاز به دریافت ویزای توریستی است؛ زیرا گردشگران ایرانی برای سفر به استانبول نیازی به دریافت ویزا ندارند. همچنین، تنوع فرهنگی، غذاهای لذیذ ترکی، خریدهای فراوان و امکانات گردشگری متنوع باعث شده که استانبول جزو مقاصد محبوب برای مسافران ایرانی باشد. به همین دلیل حتی اگر سفر به استانبول از لحاظ هزینه‌ها خیلی هم ارزان نباشد، باز هم ارزش هزینه‌کردن را دارد و تجربه بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

تور گرجستان

سفر به کشورهای آسیای میانه از جمله گرجستان، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و هیجان‌انگیزی است. این منطقه به ثروتمندی‌های تاریخی و فرهنگی شناخته می‌شود و همچنین دارای مناظر طبیعی زیبا و فوق‌العاده‌ای است. از نظر گردشگران سفر به تفلیس، اصلی‌ترین مقصد مسافرتی در گرجستان شناخته می‌شود. همچنین، سفر به شهر باتومی نیز بسیار محبوب است؛ زیرا این شهر دارای سواحل زیبا و فرصت‌های تفریحی ساحلی فراوانی است.

در سفر به گرجستان شما می‌توانید از آثار تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر این کشور بهره‌مند شوید و نیز از زیبایی‌های طبیعی آن لذت ببرید. سفر به تفلیس و باتومی فرصت عالی و منحصربه‌فردی برای کاوش ناشناخته‌های طبیعی، به‌دست‌آوردن تجربه‌های فرهنگی، تست غذاهای محلی شهری و استراحت در سواحل زیبا خواهد بود.

تور دبی

سفر به دبی در سال‌های اخیر، به لیست سفرهای خارجی پرطرفدار و محبوب در بین ایرانیان اضافه شده است. این شهر با ساختمان‌های لوکس و مدرن، مراکز خرید مجلل، انواع تفریحات جذاب و… مقصدی ناب و بی‌نظیری است که همه امکانات یک سفر خوب را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در فصول گرم نیز از جاذبه‌های دبی لذت ببرید و درعین‌حال از تورهای ارزان دبی در این فصل بهره‌مند شوید؛ ماشین‌های کولر دار، هتل‌ها و مراکز خرید خنک و تفریحات آبی تابستانی سفر به دبی را خوشایند می‌کنند.

در خصوص تورهای ارزان به دبی در فصل گرم نیز باید بدانید که می‌توانید تورهایی با امکانات مناسب و قیمت‌های عالی را به‌راحتی پیدا کنید؛ در واقع سفر با تورهای ارزان می‌تواند شما گردشگران را با هزینه‌های مناسب، به بازدید از جاذبه‌های شهر دبی و به دست آوردن تجربیات بی‌نظیر سوق دهد.

ارزان‌ترین تور خارجی کجاست؟

تور مالزی

درست است که ارزان‌ترین گزینه برای سفرهای خارجی ایرانیان کشورهای همسایه هستند؛ اما اگر کمی بودجه‌تان را افزایش دهید، می‌توانید به نقاط اندکی دورتر نیز سفر کنید. برای مثال سفر با تور مالزی از جمله کشورهای شرق آسیا است که هزینه‌های سفر به آن نسبتاً مناسب است.

مالزی با طبیعتی سرسبز و زیبا، اقلیمی معتدل، آب‌وهوای پربارش و آثار تاریخی و فرهنگی متنوع یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار جهان است. تنوع نژادی و فرهنگی در مالزی، غذاهای لذیذ و متنوع و طبیعت زیبا برای گردشگران بسیار جذاب است. همچنین اقوام مالایی، چینی و هندی اصلی‌ترین نژادهای مالزی به شمار می‌روند و شما می‌توانید از تنوع فرهنگی و گردش در مناطق زیبای آن لذت ببرید.

تورهای لحظه آخری کشورهای همسایه

تورهای لحظه آخری به کشورهای هم‌جوار می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای کاهش هزینه‌های سفر خارجی باشند. این نوع تورها به‌خصوص در ایام خلوت و کم سفر سال، بسیار موردتوجه قرار می‌گیرند و ممکن است فرصت‌های بیشتری برای یافتن تورهای لحظه آخری خارجی با قیمت مناسب وجود داشته باشد.

توجه داشته باشید که برای انتخاب تورهای لحظه آخری باید دقت کنید تا بتوانید با سفرتان بهترین تجربه را برای خود به ارمغان بیاورید؛ چون ارزان‌بودن بیش از حد هم ممکن است به کیفیت سفر ضربه بزند؛ بنابراین هنگام انتخاب تورهای خارجی لحظه آخری به جزئیات و امکانات ارائه شده دقت کنید تا سفر باکیفیتی داشته باشید.

جمع‌بندی؛ سفری اقتصادی با ارزان‌ترین تور خارجی

تورهای خارجی ارزان می‌توانند یک گزینه مناسب و اقتصادی برای گردشگران ایرانی باشند. از مسافرت به کشورهای همسایه گرفته تا تورهای لحظه آخری با امکانات مناسب هرکدام می‌توانند به کاهش هزینه‌های سفر کمک کنند؛ اما توجه به جزئیات و امکانات ارائه شده در تورها از اهمیت بالایی برخوردار است تا سفر شما لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد.

بهترین راه برای یافتن تورهای باکیفیت و قیمت مناسب مراجعه به است که با تیم حرفه‌ای بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. حتماً به این صفحه مراجعه کنید و از فرصت‌های منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *