پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
تعطیلی بوستان های تهران

تعطیلی تمامی بوستان های تهران با آغاز پیک هفتم کرونا

مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران اعلام کرد : بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی تهران به مدت دو هفته تعطیل می باشند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علی محمد مختاری گفت: این تعطیلی شامل بوستان‌های محله‌ای نمی‌شود، اما انتظار داریم شهروندان در بوستان‌های محله‌ای نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی بوستان‌های جنگلی از جمله لویزان، چیتگر، شهدای خلیج فارس، کوهسار، یاس فاطمی که بوستان‌های فرا منطقه‌ای محسوب می‌شوند به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران ادامه داد: تمامی بوستان‌های منطقه‌ای از جمله بوستان‌های ارم، ولایت، نهج البلاغه، آب و آتش، لاله و سایر اماکن تفرجگاهی شهر تهران به مدت ۲ هفته تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در این زمینه همچون گذشته با عوامل حراست بوستان‌ها همکاری داشته باشند و این تدابیر در راستای حفظ سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی شده است.

مختاری گفت: سلامت شهروندان از هر موضوعی مهمتر است و با جسم سالم می‌توان به دل طبیعت زد و با همکاری خوب مردم امیدواریم از این شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.

به گفته مختاری تمامی مسیرهای ورودی بوستان‌های پایتخت توسط عوامل حراست مسدود شده و از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود و همچنین بنرهای اطلاع رسانی نیز در قسمت ورودی بوستان‌ها نصب شده است.
۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

کاخ گلستان در چالشی بزرگ به سر می برد

نمایش توانمندی های استان قم در محل نمایشگاه دائمی موزه فرش تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *