ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

به گارگیری نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند در عباس آباد تهران

مدیرعامل منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس آباد از به کارگیری نخستین ایستگاه هوشمند گردشگری برای خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه با  اشاره به نقش اراضی عباس آباد به عنوان یک پایگاه جدی در عرصه فناوری و نوآوری گفت: شهردار تهران در تدابیر خود اراضی عباس آباد را به عنوان کانون گردشگری معرفی کردند و این یک نقطه عطف محسوب می شود.

وی افزود: در توافقات اخیر با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، اراضی عباس اباد یکی‌از کانون های هوشمندسازی است که در صدر آنها خانه خلاق هزاره افتتاح شد .

حجازی تصریح کرد: خبرهای خوبی در عرصه دیپلماسی گردشگری داریم و مقدمات میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری از سوی شهرداری تهران در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه های نوروزی در اراضی عباس آباد گفت: ما سه بخش داریم، یکی بخش زیست محیطی و فضای سبز که عده ای برای عکس و استفاده از محیط سبز این محوطه استفاده می کنند و طی دو روز آینده از یک اثر فضای سبز در ورودی پل طبیعت رونمایی می شود.

حجازی تصریح کرد: بخش دوم برنامه های متعدد فضاهای فرهنگی است و امسال برنامه هایی در دو بخش میدانی و مجازی داریم، ضمن اینکه از دوم فروردین عید شرقی و استیج شبانه را خواهیم داشت و به صورت جدی کارناوال های شادی و بازی های قومی و محلی را با همرارهی فدراسیون ورزش های همگانی خواهیم داشت.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد ادامه داد: افطار ساده ای که سال هاست با کمک خیرین به حدود ۲ هزار نفر خدمت می کنیم هم انجام می شود.

کنسرت های موسیقی پارکی، نورافشانی های متعدد در شب های نوروز، ورک شاپ های هنری، صلوات خاصه امام رضا و آیین حمل پرچم رضوی از جمله برنامه های اراضی عباس آباد در ایام نوروز است که از ساعت ۲۰ تا بامداد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در صورت شرایط جوی مناسب بزرگترین نورافشانی و آتش بازی پل طبیعت با یک تکنولوژی متفاوت ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفندماه اجرا خواهد شد.

وی گفت: معرفی تورهای چند منظوره در ایستگاه های گردشگری یکی‌ از برنامه های ماست اما اولین ایستگاه گردشگری هوشمند را امسال برای اولین بار برای توریست های داخلی و خارجی رونمایی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *