ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
جشنواره شب‌های گردشگری در برج میلاد تهران

جشنواره شب‌های گردشگری در برج میلاد تهران

با مشارکت چهار استان همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در محل برج میلاد استان تهران جشنواره ای جهت نمایش صنایع دستی و برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علی‌اصغر شالبافیان گفت: جشنواره شب‌های گردشگری با محوریت منطقه غرب کشور و مشارکت چهار استان همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران، ویژه عموم هموطنان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در راستای اجرای سیاست توزیع سفر به استان‌های سراسر کشور و اطلاع‌رسانی جاذبه‌های کمتر شناخته شده، جشنواره شب‌های گردشگری منطقه غرب کشور در پایتخت، با همکاری شهرداری‌ها و ادارات کل چهار استان غربی برگزار خواهد شد تا بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی مدت زمان برگزاری این رویداد، به ترتیب استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در شب‌های مجزا به اجرای برنامه‌های فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری خود بپردازند و با تاکید بر خلاقیت، نوآوری و معرفی جاذبه‌های نوظهور زمینه آشنایی هموطنان پایتخت‌نشین با استان‌های منطقه غرب کشور را فراهم کنند.

وی افزود: برپایی غرفه‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری، ارائه و فروش صنایع‌دستی، اجرای موسیقی و مراسم‌های آیینی، برپایی سیاه‌چادرهای بومی عشایری، ارائه سوغات و خوراک ایرانی و در کل برپایی شب‌های فرهنگی در کنار ارتباط بخش خصوصی و فعالین گردشگری استان‌های غربی با همتایان خود در تهران، بخشی از برنامه‌های پیش رو در این رویداد شناخته می‌شود.

نمایشگاه و جشنواره گردشگری منطقه غرب کشور از تاریخ دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محل برج میلاد برگزار می شود و بازدید از آن عمومی است.

بیشتر بخوانید:

گم شدن تابلوی مظفرالدین شاه در کاخ گلستان

احداث طولانی ترین زیپ‌لاین در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *