پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

دعوت از استارت‌آپ ها و کسب و کارهای دیجیتال جهت حضور در “نمایشگاه گردشگری تهران”

معاون گردشگریِ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از کسب‌وکارهای دیجیتال و استارت‌آپ‌ها برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران دعوت کرد و از آن ها خواست که یاورِ صنعت گردشگری ایران باشند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ گفت: هم‌اکنون امکان ثبت‌نام و سپس تجمیع ظرفیت‌های متنوع کسب و کارهای نوپا یا استارت‌آپ‌های گردشگری برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران فراهم شده است تا در فرصتی بی‌نظیر زمینه پیوند خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری کشور محقق شود.

پیرو تشکیل کمیته گردشگری الکترونیک و استارت‌آپ‌ها زیرمجموعه ستاد اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و نیز همکاری مستمر با جامعه گردشگری الکترونیک، یکی از نمایندگان کسب‌وکارهای نو در این حوزه مسؤولیت تجمیع استارت‌آپ‌های فعال گردشگری در سراسر کشور را به عهده گرفته است تا پس از تکمیل ثبت‌نام‌ها و انجام بررسی‌های لازم علاقه‌مندان این بخش بتوانند برای حضور در سالن مربوط به گردشگری الکترونیک نمایشگاه گردشگری که در جایگاه‌های اختصاصی در نظر گرفته شده، حاضر شوند.

وی با بیان این‌که در اقدامی نوآورانه، قرار است یک سالن مجزا به گردشگری الکترونیک، کسب‌وکارهای دیجیتال و استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه گردشگری پیش رو اختصاص پیدا کند، افزود: هدف از تمرکز بر این حوزه، شناسایی و معرفی هر چه بهتر استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری و هتلداری است تا به واسطه وجود فعالیت کسب‌وکارهای نوپا زمینه پیوند خدمات نوین با این حوزه فراهم شود و صنعت گردشگری کشور بتواند با تغییر چهره‌ای به‌روز و بین‌المللی خدمات متمایز و برتر ارائه کند و ضمن توسعه ارتباطات گردشگری، افزایش گسترده رضایتمندی گردشگران را سبب شود.

شالافیان بیان کرد: امروزه بسیاری از افراد خلاق به‌ویژه در رده سنی جوانان توانسته‌اند در سراسر کشور ایده‌های خود را مرتبط با حوزه گردشگری در قالب کسب‌وکارهای نوپا عرضه کنند، لذا این امکان فرصتی ویژه را برای صنعت گردشگری کشور فراهم آورده است که باید از آن نهایت استفاده شود.

وی همچنین گفت: از استارت‌آپ‌هایی که بتوانند در پیشبرد موضوعات گردشگری کشور یاری برسانند و با کسب‌وکارهای موجود هم‌افزایی داشته باشند، تقدیر می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تهران برگزار شود.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *