س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳
ترافیک گمرک

صف های طولانی گمرک فرانسه + ویدئو

بسیاری از مسافران انگلیسی که برای گذراندن تعطیلات خود قصد عبور از گمرک فرانسه را داشتند در صف های طولانی انتظار کشیدند که علت آن کمبود نیروی انسانی در گمرک بود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مقامات بندر دوور انگلیس روز جمعه مقامات فرانسوی را به «خراب کردن تعطیلات» شماری از خانواده‌ها به علت ناکافی بودن کارکنان گمرکی که صف‌های انتظار طویلی را در این شهر واقع در جنوب شرق انگلیس به وجود آورده است، متهم کردند.

آغاز تعطیلات مدارس برای بسیاری از انگلیسی ها، دوره‌ای پر ازدحام در بندری است که آن‌ها از آنجا از طریق راه آهن به فرانسه عزیمت می‌کنند.
گمرک فرانسه پیش از عبور مسافران از کانال مانش گذرنامه‌های مسافران را کنترل می‌کند.
این بندر انگلیسی در بیانیه‌ای مقامات فرانسوی را متهم کرد، اما «ناکافی بودن کارکنان در مرز فرانسه آغاز تعطیلات را خراب می‌کند».
بندر دوور اعلام کرد «در دنیای جدیدی از کنترل‌های بعد از برگزیت و کووید، ما برای افزایش ۵۰ درصدی باجه‌های کنترل در مرز فرانسه کار کرده ایم»، اما «کارکنان فرانسوی ناکافی هستند و از آنچه لازم است تا نخستین پایان هفته تعطیلات روان باشد، بسیار فاصله دارند».
داگ بنیستر، مدیر بندر دوور انگلیس در شبکه تلویزیونی بی بی سی با اشاره به «واقعه‌ای بحرانی» ضمن ابراز تاسف گفت «امروز صبح گمرک‌های فرانسه موجب سقوط ما شدند».
وی به مسافران توصیه کرد «در حال حاضر از آمدن به این بندر خودداری کنند»، زیرا صف‌های انتظار با گردشگران و کامیون‌های حامل کالا در جاده‌های منطقه مسدود شده اند.

بیشتر بخوانید:

افزایش هرج و مرج در سفرهای اروپایی

اوج گیری تلفات ناشی از گرمای بی سابقه در اسپانیا و پرتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *