پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

BANGKOK - March 3 : ASIATIQUE The Riverfront Factory District on March 3, 2016 in Bangkok, Thailand. Over 500 fashion boutiques housed in Factory District of Asiatique The Riverfront

عربستان سعودی و سودای تقویت صنعت توریسم از طریق “اکسپوی سرگرمی”

اکسپوی سرگرمی عربستان سعودی برای تقویت بخش گردشگری در این کشور برگزار می شود. قرار است این اکسپو با سرمایه گذاری ۶۴ میلیارد دلاری دولت عربستان اجرایی شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، بیش از ۲۰۰ غرفه دار برای نمایش آخرین پیشرفت ها در عرصه فناوری ها و صنعت اوقات فراغت
و سرگرمی ریاض در نمایشگاه ماه جاری در این کشور خود را آماده می کنند.

رهبران جهانی در صنعت اوقات فراغت و سرگرمی برای چهارمین اکسپوی سرگرمی عربستان که ماه آینده در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی ریاض برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند. مقامات سعودی عنوان کرده اند که این گردهمایی می تواند بخش گردشگری در حال رشد این کشور را تقویت کند.

این رویداد سه روزه – از ۱۶ تا ۱۸ می – به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای منطقه برگزار می شود و و بیش از ۲۰۰ غرفه دار از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا آخرین نوآوری های مربوط به این بخش را به نمایش بگذارند.

گفته شده است که پادشاهی عربستان در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری ۶۴ میلیارد دلاری در صنعت سرگرمی خود به عنوان بخشی از چشم انداز ۲۰۳۰ است که انتظار می رود تغییرات عظیمی را در روند توسعه این کشور ایجاد نماید.

منبع: عرب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *