پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

ارائه فصلنامه گردشگری ایران در نمایشگاه گردشگری اسپانیا

نسخه‌های چاپی و دیجیتالی فصلنامه بین‌المللی اکسپلور ایران به منظور حضور در نمایشگاه گردشگری اسپانیا آماده و چاپ شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، شماره ویژه فصلنامه بین‌المللی explore Iran با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و ماهنامه سفر به منظور توزیع در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا آماده چاپ و نشر شد.

نسخه‌های چاپی و دیجیتالی این نشریه با محوریت ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ایران در ۶۲ صفحه تمام رنگی به زبان اسپانیایی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است.

صفحات نخستین این نشریه که در قالبی نوآورانه طراحی شده است به یادداشت‌هایی به قلم علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و محمدحسین صوفی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی اختصاص دارد.

در بخش‌های بعدی نیز جاذبه‌های تاریخی، قابلیت‌های گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های شگرف و کمتر شناخته شده در ۵۸۰۰ کیلومتر از سواحل و آبراه‌های دریایی، آشنایی با خوراک و آشپزی ایرانی، جذابیت‌های اتراق در اقامتگاه‌های متنوع بومی، ظرفیت‌های زیرساختی سامانه حمل‌ونقل، شبکه ریلی و … معرفی برای گردشگران خارجی تشریح شده است.

همچنین در صفحات ویژه‌ای پورتال جامع و چند زبانه سفر به ایران visitiran.ir معرفی شده است.

مکس فتورچی نویسنده اروپایی کتاب چندزبانه «ایران، ۱۰۰۱ شب» در مقاله اختصاصی خود به زبان اسپانیایی در فصلنامه اکسپلور ایران، نگاه زیبایی‌شناسانه به سفر و گشت و گذار در ایران دارد. او در این یادداشت با بیان تجربیات خود به گردشگران خارجی توصیه می‌کند به ایران زیبا و کهن سفر و تجربه‌ای کاملاً متفاوت را از سفر و گردشگری کسب کنند.

با توجه به نخستین حضور جدی فعالان گردشگری ایران در بازار اروپا پس از همه‌گیری کرونا، دهمین شماره فصلنامه explor Iran در قالبی نفیس با مطالب خواندنی و تصاویر جذاب تلاش می‌کند تا با اطلاع‌رسانی شفاف، تصاویر واقعی از ظرفیت‌های متنوع و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشورمان را به جهان‌گردان و علاقه‌مندان به صنعت گردشگری ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *