ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

برگزاری برنامه های فرهنگی وزارت گردشگری در سراسر کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

وزارت گردشگری و میراث فرهنگی به مناسبت ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی اجتماعی گوناگونی را در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، وزارت میراث‌فرهنگی که در خیابان آزادی و مسیر اصلی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قرار دارد، با برپایی برپایی غرفه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگون، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار اقشار مختلف مردم و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، جشن گرفت.

در این غرفه‌ها مسابقات فرهنگی با موضوع میراث‌فرهنگی برای عموم راهپیمایان ۲۲ بهمن برگزار و جوایزی نیز به برگزیدگان اهدا می‌شود.

همچنین گروه موسیقی اقوام ایرانی و نیز گروه‌های سرود انقلابی به اجرای برنامه در این غرفه‌ها پرداختند.

غرفه صنایع‌دستی با حضور هنرمندان صنایع‌دستی، غرفه بسیج، غرفه کودک با برگزاری برنامه‌های هنری کودکانه مانند نقاشی و سفال و غرفه توزیع اقلام فرهنگی همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری و معرفی آثار فرهنگی تاریخی از جمله فعالیت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در برگزاری جشن انقلاب اسلامی است.

همچنین با توجه به قرار گرفتن ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مسیر اصلی راهپیمایی، نماز جماعت ظهر و عصر نیز در این وزارتخانه، مطابق رسم همه‌ساله برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نماز جماعت ظهر و عصر خود را در نمازخانه این وزارتخانه اقامه می‌کنند.

از اولین دقایق برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرویس‌های بهداشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اماکنی مانند نمازخانه و حیاط این وزارتخانه به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم، در اختیار آنان قرار گرفت.

همچنین جمعی از، مدیران، کارمندان و کارکنان بخش‌های مختلف وزارت میراث‌فرهنگی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *