ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

“محمد بحرانی” صداپیشه عروسک جناب خان سفیر گردشگری مسوولانه فارس شد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اعلام کرد که “محمد بحرانی” هنرمند مطرح کشورمان به عنوان سفیر گردشگری مسوولانه استان فارس معرفی شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سید مؤید محسن نژاد امروز ۹ بهمن‌ماه همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: محمد بحرانی، هنرمند ارزنده کشورمان به‌عنوان نخستین سفیر گردشگری مسئولانه استان فارس معرفی شد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: امید که بتوانیم دست در دست هم در ترویج فرهنگ مسئولانه گردشگری بر اساس ادبیات توسعه پایدار و رعایت اخلاق در این صنعت، شرایط استفاده از منابع و ظرفیت‌های گردشگری سرزمینمان را بهبود بخشیم.

محسن نژاد افزود: پدیده گردشگری به‌عنوان یکی از پویاترین عرصه‌های فعالیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی در جهان امروزی و صنعتی پیشتاز در ایجاد اقتصادی پایدار و مانا قلمداد می‌شود و توسعه پایدار این صنعت، فرصت‌های بالندگی و پیشرفت را برای توسعه این مرز و بوم به ارمغان آورده و بشارت‌دهنده آینده‌ای روشن برای ایران عزیز است.

محمد بحرانی، هنرمند تئاتر و سینما نیز در این آیین بیان کرد: اگر مسئولان کنونی گردشگری که دلسوزانه امور را مدیریت می‌کنند، تلاش بیشتری داشته باشند، به‌طور حتم صنعت گردشگری که درآمدی به‌مراتب بیشتر از نفت دارد، در کشور توسعه بهتری خواهد داشت.

صداپیشه جناب خان با ابراز امیدواری از به پایان رسیدن بیماری کرونا تا سال آینده، گفت: از مسئولین و فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس که در این نمایشگاه شرکت داشته‌اند، کمال قدردانی را دارم.

گفتنی است محمد بحرانی صداپیشه عروسک جناب خان و یکی از هنرمند تئاتر و سینما و تلویزیون مطرح کشور از اهالی استان فارس است.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *