ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

میزبانی کرمان از گردشگران روسیه

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، از سفر گردشگران کشور روسیه به این استان، با هدف تعمیق روابط دو کشور در حوزه توریسم و گردشگری خبر داده است.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، خبر از سفر گردشگران روسی به این استان داده است. این مساله با هدف توسعه روابط دو کشور ایران و روسیه در حوزه گردشگری محقق شده است.

 

“فریدون فعالی” امروز ۱۵ آبان ماه با اشاره به سفر گردشگران کشور روسیه به کرمان اظهار کرد: گردشگران روسی روز گذشته وارد کرمان شدند و از باغ تاریخی شاهزاده ماهان بازدید کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این گردشگران امروز صبح بعد از مشاهده طلوع خورشید از منطقه شهداد در اکوکمپ لوت مستقر شدند، افزود: آنها بازدید از کلوت‌ها، نبکاها و آب انبار تاریخی حاج محمدتقی و همچنین برنامه موتوسواری سافاری را در برنامه سفر خود دارند.

 

فعالی بیان کرد: این گروه که شامل تورگردانان روس است از خردادماه در پی تفاهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با آژانس فدرال گردشگری روسیه آماده سفر به کشورمان بودند و با لغو ممنوعیت صدور روادید، ۱۳ آبان ماه جاری از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه حامی این فم‌تور، شرکت هواپیمایی ماهان است، تاکید کرد: گروه گردشگری روس یک هفته در ایران اقامت دارند.

 

پایان خبر

 

1 دیدگاه برای “میزبانی کرمان از گردشگران روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *