ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

پاکسازی روستای گردشگری «نوایگان» داراب از زباله

داراب- روستای هدف گردشگری نوایگان شهرستان داراب به همت انجمن دوستداران محیط زیست این شهرستان پاک سازی شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،این اقدام فرهنگ ساز به همت انجمن دوستداران‌محیط زیست و مردم روستای هدف گردشگری نوایگان و شهرک غدیر داراب به انجام شد.

یکی از اعضای انجمن دوستداران محیط زیست داراب اظهار کرد: این اقدام مردمی و خودجوش با هدف فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و جلب مشارکت مردم برای پاکسازی محیط زندگی انجام شد.

اصغر هادی افزود: این اولین حرکت زیست محیطی دوستداران محیط زیست در نوایگان داراب بود که با هدف پاکسازی زباله‌ها از کوچه‌ها ومعابر روستا باهدف ومعرفی، روستای عاری از زباله به طول شش کیلومتر انجام شد.

او ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بالای مردم این روستا خاطرنشان کرد: این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم روبرو و باعث نهادینه شدن فرهنگ پاکیزگی در معابر روستایی و محل زیست مردم می‌شود.

هادی برضرورت اهمیت امانتداری از طبیعت و انتقال آن به نسل‌های بعدی تاکید کرد و گفت: حفاظت و صیانت از محیط زیست وظیفه همگانی است که می‌طلبد همه مردم و دوستداران این حوزه تلاشی جدی داشته باشند.

این عضور انجمن دوستداران محیط زیست داراب بیان کرد: مشارکت مردم این خطه از فارس در حوزه‌های مختلف عمران و آبادانی و فعالیت‌های انسان دوستانه و عام المنفعه زبانزد خاص و عام است.

گفتنی است، روستای نوایگان از توابع بخش مرکزی شهرستان داراب در استان فارس ایران است و در ۴۷ کیلومتری شرق شهرستان داراب واقع شده‌است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *