ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

کتابچه های گردشگری سلامت ایران به هفت زبان زنده دنیا رونمایی شد

کتابچه های تبلیغاتی گردشگری سلامت ایران به هفت زبان زنده دنیا در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، رونمایی شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران که از روز ۹ بهمن آغاز شد تا فردا ۱۲ بهمن به روی علاقمندان باز است.

در این نمایشگاه، امروز دوشنبه مراسم رونمایی از کتابچه‌های تبلیغاتی گردشگری سلامت با حضور لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سلیمان حیدری، مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در سالن میلاد برگزار شد.

لیلا اژدری در این مراسم تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار عالی و ممتازی که در سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران می‌شناسیم در برخی رشته‌ها از جمله در نانو تکنولوژی پیشتاز بوده و دارای رتبه‌های بالای جهانی هستیم، گردشگری سلامت یکی از گردشگری‌های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است.

«لیلا اژدری» افزود در کنار جاذبه‌های گردشگری متعدد ایران، در گردشگری سلامت نیز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و از این نظر ایران از سایر کشورهای منطقه در سطح بالاتری قرار دارد.

اژدری با اشاره به رونمایی از کتابچه‌های تبلیغاتی گردشگری سلامت گفت: بخش عمده‌ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه‌هایی که رونمایی شده، معرفی شده است.

کتابچه‌های تبلیغاتی گردشگری سلامت ایران به هفت زبان دنیا در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری سلامت در هفت زبان عربی، چینی، ترکی آذری و استانبولی، ارمنی، روسی و انگلیسی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تهیه و چاپ شده است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *