ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

هادی فرصادی مدیر بازاریابی مجموعه “سه کلیک” در گفتگو با توریسم اینترنشنال؛ نقطه تاکید مجموعه سه کلیک، ایده سفر ارزان و باکیفیت است

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت گردشگری و سفر، حضوری فعال در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران دارند. در این میان، مجموعه سه کلیک به عنوان مجموعه ای فعال و پویا با سایتی با همین عنوان، به ارائه تورهای مسافرتی، بلیط هواپیما، رزرو هتل و اقامتگاه و غیره به مشتریان می پردازد. در این راستا، پایگاه خبری “توریسم اینترنشنال” ضمن حضور در غرفه مجموعه سه کلیک در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، در گفتگو با “هادی فرصادی” مدیر بازاریابی مجموعه سه کلیک، سعی کرده ابعاد مختلف فعالیت ها و دستاوردهای این مجموعه را برای مخاطبان صنعت توریسم و سفر تشریح کند.

از این رو، هادی فرصادی در ابتدا یک معرفی کوتاه از مجموعه “سه کلیک” ارائه کرد. وی گفت: “مجموعه سه کلیک یک مجموعه نوپا در صنعت گردشگری ایران است ولی از یک پشتوانه بسیار قوی برخوردار است که همان آژانس مسافرتی “دلتابان” می باشد. این آژانس مسافرتی سابقه ای ۲۵ ساله دارد. در واقع متولیان و مسوولان مجموعه دلتابان برای اینکه بتوانند بخش دیگری از جامعه هدفِ صنعت توریسم را تحت پوشش قرار دهند، ابتکار و سایت سه کلیک را ارائه کردند. مجموعه دلتابان سال ها به ارائه تورها و امکانات مسافرتی و توریستی مناسب و متنوع اقدام کرده است با این حال سایت سه کلیک در واقع یک موتور جستجو گر و یا بازارِ صنعت توریسم است که از یک طرف تامین کننده ها می توانند محصولات و خدمات خود را در حوزه های پرواز، هتل و تور عرضه کنند و از طرف دیگر ما در مجموعه سه کلیک واسطه ارائه این خدمات به مشتریان نهایی هستیم و در واقع خدمات را به آن ها عرضه می کنیم”.

مدیر بازاریابی مجموعه سه کلیک در ادامه به توریسم اینترنشنال گفت: “این مشتریان نیز به صورت های مختلف از خدمات ما استفاده می کنند. برخی مستقیم به سایت ما مراجعه می کنند و از خدمت مورد نظر خود بهره مند می شوند. بخشی دیگر مشتریان سازمانی(سازمان ها و ارگان های مختلف) هستند و یک بخش دیگر مشتریان خصوصی هستند. از منظر کلی، آنچه ما به مشتریان ارائه می کنیم، مستقیما از سمت تامین کننده ها است”.

*مدل سیستمی کسب و کار مجموعه “سه کلیک”

 

هادی فرصادی افزود: “یکی از ابتکارهای جالب و خوبی که مجموعه سه کلیک در شرایط کنونی و با توجه به گذشت ۲ سال از شروع پاندمی ویروس کرونا ارائه می کند، راه اندازی کمپینی است که در قالب آن ما یک پیشنهاد ویژه ای را به مخاطبان خود در صنعت گردشگری می دهیم و آن ها در قالب این ابتکار عملا سه کلیک را در قالب یک مجموعه تسهیل گر در امر صنعت گردشگری و توریسم درک می کنند. در این راستا، سه کلیک سعی می‌کند تا سفر را برای افراد ارزان کند و در این چهارچوب ما تخفیف های خوبی را به مشتریان ارائه می کنیم. از این رو، افراد می توانند به سایت سه کلیک مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کرده و در قالب های مختلف چه پرواز باشد و چه تور، عملا با شعارِ “سفر رایگان این فرصت را تور کن” می توانند این شانس را داشته باشند که از تخفیف‌های حداقل ۳ الی ۴ درصدی تا ۱۰۰ درصدی(سفر رایگان) برخوردار شوند”.

فرصادی همچنین گفت: “ما در سه کلیک یک تیم فنی داریم که حدودا ۱۰۰ نفر هستند و کارهای زیرساختی و فنی را انجام می دهند. کل مجموعه سه کلیک نیزحدودا ۳۰۰ نفر اشتغال زایی داشته است و عملا سعی کرده‌ایم در فضایی که پاندمی کرونا تا حد زیادی صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داده، بتوانیم سرپا بمانیم و خود را حفظ کنیم و در عین حال فضای کارآفرینی خود را نیز حراست کنیم”.

مدیر بازاریابی سه کلیک در پایان گفت: “وجه تمایز ما به طور خاص این است که ما با پشتوانه ۲۵ ساله مجوعه دلتابان توانسته ایم تورهای بسیار خوب و مقرون به صرفه ای را در سایت سه کلیک عرضه کنیم. مساله ای که در نهایت به نفع مشتریان است. در این چهارچوب ما از دیگر فعالان حوزه سفر و گردشگری نیز می‌خواهیم تا با حضور در سایت سه کلیک، خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان ارائه کنند”.

لینک سایت سه کلیک:  https://3click.com/

پایان گفتگو

1 دیدگاه برای “هادی فرصادی مدیر بازاریابی مجموعه “سه کلیک” در گفتگو با توریسم اینترنشنال؛ نقطه تاکید مجموعه سه کلیک، ایده سفر ارزان و باکیفیت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *