ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
کمیسیون مشترک ایران و پاکستان در حوزه گردشگری

کمیسیون مشترک ایران و پاکستان در حوزه گردشگری تشکیل می شود

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: کمیسیون مشترک همکاری حوزه گردشگری ایران و پاکستان  در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره جنوبی تشکیل می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علی اصغر شالبافیان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته در این اجلاس، قرار است ظرفیت‌های گردشگری ایران در قالب نشستی در اواخر مرداد به دفاتر خدمات مسافرتی پاکستان معرفی شود.
شالبافیان افزود: در اجلاس جهانی گردشگری رایزنی با وزرا و فعالان بخش خصوصی ۱۲ کشور از جمله پاکستان، مالزی، اندونزی و سایر کشور‌های هدف درباره ظرفیت‌های گردشگری و موضوعاتی از قبیل نحوه اخذ روادید در دستور کار بود.
وی گفت: در این اجلاس جایگاه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کمیسیون مشترک همکاری ایران و پاکستان تثبیت شد و وزارت خانه، مشارکت جدی در حوزه گردشگری خواهد داشت.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باکشور‌های همسایه از جمله پاکستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه که بازار‌های هدف ما هستند مذاکرات خوبی برگزار شد.
شالبافیان با اشاره به حضورش در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ در کره جنوبی افزود: تشریح شرایط عمومی گردشگران در ایران، تنوع تاسیسات گردشگری، اقدامات مربوط به تبلیغات و معرفی ایران در بازار‌های هدف از مباحث مطرح شده در بیشتر دیدار‌های هیئت ایرانی حاضر در اجلاس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *