ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

یادگیری زبان عبری اولویت تورهای گردشگری در مراکش

آموزش زبان عبری در برنامه کاری تورهای مسافرتی مراکش قرار می گیرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، همزمان با بالارفتن سطح روابط میان اسرائیل و پادشاهی مراکش تور لیدرها یا همان راهنمایان تورهای مسافرتی در این کشور با جدیت موضوع آموزش زبان عبری را در برنامه کاری خود قرار داده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، از آغاز موج جدید عادی سازی روابط فی ما بین پادشاهی مراکش و اسرائیل، تاکنون بیش از حدود یک میلیون نفر توریست اسرائیلی به منظور بهره مندی از جاذبه‌های گردشگری مراکش وارد این پادشاهی در شمال آفریقا شده اند که این امر عزم بسیاری از راهنماهای جهانگردی در مراکش را به منظور فراگیری زبان عبری جزم کرده است.

در گفتگوی خبری حسن جنه، رئیس فدراسیون ملی راهنمایان تور مراکش با روزنامه عرب زبان الصحراء المغربیه، وی ضمن تاکید بر صحت این موضوع اعلام کرد: در بسیاری از استان‌ها و مناطق پر جاذب توریستی مراکش همچون: دارالبیضا، کازابلانکا، فاس و اساویرا، راهنمایان تور آمادگی خود را نسبت به شرکت در دوره‌های آموزش زبان عبری که به زودی در دست اجرا قرار خواهد گرفت، اعلام کرده اند.

طبق گفته وی در پایان دوره آموزش زبان عبری به شرکت کنندگان مدرک رسمی نیز اهدا می‌شود و تور لیدرهای مراکشی می‌توانند در کنار آموزش زبان عبری در کارگاه‌های آشنایی با میراث و فرهنگ یهودیت نیز شرکت کنند.

طبق گفته مقامات مراکشی انتظار می‌رود در شش ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از یک و نیم میلیون نفر توریست اسرائیلی از مراکش بازدید به عمل بیاورند از این رو تاکنون بیش از سیصد نفر از راهنمایان تور در این کشور آمادگی خود را نسبت به شرکت در این دوره‌های آموزشی اعلام کرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *