پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

آماده باش موزه های تهران برای میزبانی از بازدیدکنندگان در ایام نوروز ۱۴۰۱

۶۴ موزه در تهران در ایام نوروز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان شهروندان پایتخت و دیگر مسافران هستند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در ایام نوروز ۶۴ موزه در پایتخت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان شهروندان است.

مهرشاد کاظمی در جلسه آمادگی دستگاه های اجرایی برای استقبال از نوروز گفت: شهرداری تهران سعی دارد در نوروز ۱۴۰۱ یک شهر با نشاط و شور اجتماعی و یک شهر رنگی برای شهروندان رقم بزند و با فعالیت هایی که در این موقع انجام می شود بتوانیم شرایط مناسبی برای استفاده شهروندان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: امسال ایام نوروز مصادف با اعیاد شعبانیه و ورود قرن جدید است که ۲۲ اسفند ماه دویست و ششمین سال پایتختی تهران است که در این رابطه برنامه های متنوعی در نظر گرفته ایم اعم از خدمات شهری، فعالیت های گل کاری، رنگ کاری و… در سطح شهر و برنامه های فرهنگی ازجمله کارناوال های نوروزی و نمایشگاه های اقوام در سطح مناطق و از غرب تهران دریاچه خلیج فارس، برج میلاد و مجموعه گردشگری عباس آباد و باغ پرندگان در اختیار شهروندان است.
آقای کاظمی خاطرنشان کرد: ۶۴ موزه در شهر تهران وجود دارد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان شهروندان پایتخت است.

آمادگی ۱۵ مرکز رفاهی آموزش و پرورش در ایام نوروز

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از آمادگی ۱۵ مرکز رفاهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: آموزش و پرورش شهر تهران با بیش از ۱۵ مرکز رفاهی و تجهیز ۱۲۰ مرکز آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان مهمانان نوروزی در شهر تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *