ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

آمادگی بوشهر برای میزبانی از مسافران نوروزی

شهردار بندر بوشهر در موضع گیری اعلام کرد که این شهر در نوروز آتی، آماده میزبانی از کلیه هموطنانی است که قصد سفر به بوشهر را دارند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ حسین حیدری در نشست ستاد تسهیلات نوروزی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، ستاد استقبال از بهار شهرداری باید برای خدمات‌رسانی به شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان را در آستانه سال نو سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: آداب نوروز باید گرامی داشته شود. مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه مضاعف هستند، بنابراین فعالیت‌های مربوط به استقبال از بهار از جمله فضا آرایی شهری و گل‌کاری‌ها نباید تعطیل و یا با وقفه انجام شوند.

شهردار بوشهر عنوان کرد: باید تلاش شود تا با مدیریت همه‌جانبه و یکپارچه، امکانات و شرایط پذیرایی از گردشگران نوروزی مهیا شود.

وی گفت: دهکده گردشگری و بوستان شغاب با توجه به زیرساخت‌ها و دارا بودن وسعت زیاد، بهترین محل‌ها برای اسکان گردشگران است.

حیدری افزود: سعی خواهیم کرد، در چند جای شهر از جمله دهکده گردشگری، غرفه‌ها و بازارچه‌های اغذیه فروشی و صنایع دستی را برای رفاه حال مسافران ایجاد کنیم.

بوشهر تا پیش از کرونا یکی از مقصد‌های اصلی گردشگری در تعطیلات نوروز بود. آب و هوای خوب، ساحل، نخلستان‌های وسیع، بازار کالا‌های رنگارنگ و صنایع دستی از عوامل مهم جذب گردشگری نوروزی در بوشهر است.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *