پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

آمادگی هندیجان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

شهرستان هندیجان واقع در نزدیک دریای خلیج فارس جهت پذیرش مسافران نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، فرماندار هندیجان گفت: امکانات گردشگری و توریستی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در شهرستان آماده می‌شوند.

عبدالحسین دریایی با اشاره به در پیش بودن نوروز ۱۴۰۱ گفت: هندیجان یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر و توریستی به ویژه در ایام سال نو محسوب می‌شود، به همین دلیل همه اداره‌ها و سازمان‌ها باید امکانات خود را برای خدمت رسانی به مهمانان آماده کنند.

وی بر آماده سازی مهمانسراها، مدارس، پارک‌ها و اماکن اقامتی برای اسکان مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: در صورت مخالفت نکردن ستاد ملی و استانی کرونا برای سفرهای نوروزی، آموزش و پرورش، شیلات، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبمه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، سازمان برق و… باید امکانات زیرساختی و امنیتی را برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران مهیا کنند.

دریایی با تاکید بر تهیه بروشور‌های مربوط به جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و زیارتی راهنمای مسافران و توزیع بین مهمانان هنگام ورود به هندیجان، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های اداره میراث فرهنگی برای معرفی این جاذبه ها، همکاری اداره‌ها در این زمینه الزامی است.

فرماندار هندیجان گفت: از هلال احمر خواهشمندیم قبل از آغاز سال نو، همه امکانات بهداشتی و رفاهی را در اختیار مسافران قرار دهند.

شهرستان هندیجان با ۹۵ کیلومتر مرز آبی با حوزه خلیج فارس، دارای ۲ بندر بحرکان در بخش صیادی و بندر سجافی در بخش تجاری است که مسافران زیادی را در ایام مختلف سال به ویژه نوروز به سمت خود جذب می‌کند.

2 دیدگاه برای “آمادگی هندیجان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *