پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

آیا استیو جابز خالق بیتکوین و ساتوشی ناکاموتوی واقعی است؟

لارک دیویس تحلیلگر مشهور بازار ارز های دیجیتال در توئیتی اعلام کرده است که ممکن است استیو جابز خالق بیتکوین و ساتوشی ناکاموتوی واقعی باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،لارک دیویس، یوتیوبر و معامله‌گر رمزارز، پس‌ از کشف وایت‌پیپر بیت کوین در سیستم‌عامل مک‌های اپل، توییتی جالبی منتشر کرده است. او می‌گوید شاید استیو جابز افسانه‌ای همان ساتوشی ناکاموتو باشد؛ کسی که پادشاه رمزارزها را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرد و تاکنون هیچ‌کس از هویت واقعی او اطلاع ندارد.

لارک دیویس می‌گوید دوره‌ای که ساتوشی ناکاموتو به‌طورکامل از شبکه‌ی بیت کوین خارج شد با مرگ استیو جابز فقط حدود یک‌ سال تفاوت دارد. این اتفاقات در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ رخ داد. دیویس در پست توییتری خود با برگزاری نظرسنجی از دنبال‌کنندگانش خواست تا به این ایده رأی دهند که آیا استیو جابز همان ساتوشی ناکاموتو بوده است یا خیر.

درمجموع، ۳۷٫۹ درصد از پاسخ‌دهندگان گزینه‌ی «نه» را انتخاب کردند و برای ۳۳٫۹ درصد از آن‌ها فرقی نمی‌کند هویت واقعی خالق بیت کوین چه کسی باشد. ۲۸٫۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مذکور نیز با نظر دیویس موافق بودند. گفتنی است تا لحظه‌ی نگارش این مطلب، درکل ۱۱,۹۷۴ نفر در این رأی‌گیری توییتری شرکت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *