د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

آیا بیتکوین مجددا به روز های کابوس‌وار خود باز خواهد گشت؟

رمزارز مشهور بیتکوین(BTC) در حال تجربه کردن روز های خوب خود پس از روز های کابوس وار سال ۲۰۲۲ است. اما این صعود تا کجا ادامه خواهد داشت؟

به گزارش توریسم‌اینترنشنال و به نقل از “زوم ارز” همچنان ساختار گذشته حفظ شده و تغییری در تحلیلمان نداریم چرا که خدمتتان عرض کردیم که روند بیت کوین را صعودی می‌دانیم و شاهد شکل‌گیری یک الگوی مثلث هستیم و بر همین اساس مقاومت‌ها را به دست آورده و با باکس قرمز برایتان مشخص کرده‌ایم .(مقاومت‌های فعلی از نوع ماژور هستند) و خط قرمز را به عنوان سقف ناحیه عرضه نقش مقاومت مهمی را داشته که بریک و شکسته شد و در ادامه گفتیم که قیمت می‌تواند تا محدوده ۵۱۰۰۰ الی ۵۲۰۰۰ رشد پیدا کند، که دقیقاً این اتفاق رخ داده است.
دوستان در حال حاضر به این نکته توجه داشته باشید در صورت تشکیل الگوهای نزولی، پایین‌تر از باکس قرمز احتمال آغاز یک فاز اصلاحی وجود دارد و در صورت تثبیت قیمت بالاتر از این ناحیه، مقاومت‌ و اهداف های بعدی را در آپدیت های بعدی برایتان مشخص خواهیم کرد. اما براب بررسی جزئیات بیشتر در تایم فریم یک ساعته رفته و در آنجا شاهد تشکیل یک تریدینگ رنج نیز هستیم و آن را با مستطیل مشکی برایتان مشخص کرده‌ایم و فعلاً انتظار داریم بین سقف و کف آن ناحیه قیمت نوسان پیدا کند و از این موقعیت می‌توانند نوسانگیرها استفاده کنند.

تحلیل BTC امروز 6 اسفند 1402
تحلیل BTC امروز ۶ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل دامیننس بیت کوین:

در ادامه به چارت دامیننس بیت کوین پرداخته و آن را در تایم فریم ۴ ساعته مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌ایم. خدمتتان گفتیم که این شاخص ترند لاین صعودی را به طرف پایین شکسته و طبق انتظاری که داشتیم شاهد تشکیل پولک به ناحیه شکسته شده بودیم و در ادامه باکس‌های سبز را به عنوان حمایت در نظر داشتیم و همانطور که مشاهده می‌کنید به حمایت اول نیز رسیده و آن را به طرف پایین شکسته است
دوستان در حال حاضر محدوده باکس سبز پررنگ در دسترس قرار دارد و این انتظار را داریم که این شاخص تا آن ناحیه افت پیدا کند و این نکته را فراموش نکنید که محدوده باکس سبز پررنگ، کف ترند صعودی بوده و در صورت از دست رفتن آن ناحیه روند اصلی ،نزولی خواهد شد.

تحلیل BTC.D امروز 6 اسفند 1402
تحلیل BTC.D امروز ۶ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

در ادامه به سراغ شاخص کل توتال رفته و آن را در تایم فریم ۴ ساعته مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌ایم. دوستان همچنان ساختار گذشت حفظ شده و تغییری نکرده است.خدمتتان عرض کردیم که این شاخص پس از آنکه باکس قرمز اول را به طرف بالا، شکست، طبق انتظارمان به محدوده مقاومتی دوم نیز رسید و در ادامه گفتیم این سطح را هم بریک کرده و بعد از تشکیل پولبک ،به رشد خود ادامه داده و به محدوده مقاومت و هدف سوم ما نیز دست یافته است. در ادامه بر اساس الگوی نزولی که شکل گرفته، این شاخص وارد فاز اصلاحی شد.
دوستان در حال حاضر آن موج اصلاحی در بُعد زمانی بوده و اگر با دقت بیشتری به ناحیه اخیر چارت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این شاخص به صورت رنج در حال حرکت است و ما در محدوده مستطیل مشکی که رسم کرده‌ایم، شاهد یک تریدینگ رنج نیز هستیم. دوستان هر زمان که شکست از هر طرفی رخ دهد، حمایت و مقاومت‌های بعدی را تعیین خواهیم کرد.دوستان علاوه بر تحلیل‌های فوق، می‌توانید تحلیل اتریوم و… را بر روی سایت زوم ارز مشاهده بفرمایید و از آنها هم استفاده ببرید. لطفاً با کامنت‌هاتون از ما حمایت کنید. موفق و پرسود باشید.

تحلیل TOTAL امروز 6 اسفند 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *