پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

آینده‌ای طلایی در انتظار صنعت گردشگری یزد

رئیس شورای شهر یزد گفت: انتخاب یزد به عنوان پایتخت کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیا (ACD) در سال ۲۰۲۴ فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های این شهر در سطح جهانی و رونق هرچه بیشتر در بخش گردشگری است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، عزیزالله سیفی، عصر روز شنبه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد،افزود: امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری یزد، سالنی اختصاصی گرفته شد و برای معرفی آن اقدامی متفاوت از سالهای قبل صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه لوح ثبت یزد به‌ عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیا (ACD) نیز از سوی دبیرکل این مجمع به استاندار یزد تقدیم شد و انشالله حرکت های انجام شده باعث خواهد شد زمینه رشد و توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری بیشتر فراهم شود .

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:در نشست امروز صحن علنی کلیات بودجه و عوارض سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد مطرح شد و با تلاش شبانه روزی که در این شورا وجود داشت ، خوشبختانه در زمان قانونی بررسی و با رای اعضا به تصویب خواهد رسید و عدالت محوری و توجه به مناطق کمتر برخوردار شهر یزد در همه برنامه ها در اولویت اعضای شورا قرار داشته و دارد.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: گرفتن سرانه ۱۰۱ از زمین هایی که سند تفکیکی آن برای قبل از سال ۱۳۹۰ است ممنوع اعلام شده و دستگاههای نظارتی نیز در این زمینه تذکر داده اند ولی علی رغم تذکر شورای شهر ،متاسفانه هنوز این مبلغ توسط شهرداری گرفته می شود و این اقدام اجحاف در حق مردم است و باید مبالغی که گرفته شده نیز پس داده شود.

محمد باقر پارساییان عضو دیگر شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: چون روند تصویب و اختصاص بودجه برای سال آینده شهرداری درحال انجام است ، درخواست دارم مناطق کمتر برخوردار و به خصوص تخصیص بودجه برای بوستان های این مناطق در دستور کار باشد تا مناطقی که کمتر دیده شده نیز از این اعتبارات برخوردار شوند.

در این جلسه ، بودجه سال ۱۴۰۳ شهردای یزد بعد از بحث و تبادل نظر به رای گذاشته شد و با ۸ رای موافق به تصویب اعضا رسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *