چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

اجرای طرح جامع گردشگری در لرستان

طرح جامع گردشگری استان لرستان با هدف ارتقای ظرفیت های این استان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تدوین و اجرایی می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: احمدرضا دالوند امروز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر  با بیان اینکه انتظار می رود خدمات سفرهای نوروزی امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته باشد ، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه گردشگری ضرورت دارد تا در ایام نوروز، این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به مسافران نوروزی معرفی شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به پایدار بودن شرایط کنونی، شیوع کرونا،گفت: اگر چه تصمیمات نهایی این جلسه تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است اما با هدف برنامه ریزی، مدیریت زمان و از دست ندادن فرصت، تشکیل شد تا بتوان در موعد مقرر اقدامات مورد نیاز را انجام داد.

دالوند با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در زیر مجموعه‌های ستاد سفر استان گفت: ۱۰ کارگروه، زیرمجموعه ستاد سفر در لرستان هستند که باید هر چه سریع‌تر فعال شوند.

وی  با بیان اینکه باید یک دستگاه خاص مسئولیت و دبیری هر کدام از این کارگروه ها بر عهده بگیرد خاطر نشان کرد: ضمن برنامه‌ریزی و آسیب شناسی، کارگروه ها بایستی طی یک ماه آینده، پیشنهادات لازم در خصوص بهبود خدمات سفر را در جلسه آتی ارائه دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: امسال بحث ستاد خدمات سفر متفاوت با سال های گذشته خواهد بود چراکه طرح جامع گردشگری آن اجرا می شود تا مسافران نوروزی بهترین استفاده را از ظرفیت های طبیعی و تاریخی استان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *