چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

احداث تله کابین در کرج به منظور جذب توریست

مقامات شهرداری کرج اعلام کرده اند به منظور رونق صنعت گردشگری و جذب توریست در این شهر،یک تله کابین مجهز در کوهستان های این شهر ساخنه خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،علیرضا عاقلی در بازدید از پروژه احداث تله کابین در ارتفاعات شمالی حریم شهر کرج که با همراهی معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج انجام شد، گفت: بدون شک رفع موانع و معضلات و ایجاد فرصت توسعه کلانشهرها در گرو زیرساخت‌هایی است که از قبل برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.

وی افزود: زیرساخت همراه با توسعه، هماهنگ و هدفمند در حرکتند، به گونه‌ای که اگر حرکت هر کدام با مشکل مواجه شود و یا حرکت کندتری به خود بگیرد، توسعه نیز بی‌شک از اهداف خود دورتر خواهدشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به نقش اجرای طرح‌های عمرانی در رشد و توسعه یافتگی شهر توضیح داد: احداث تله کابین در در ارتفاعات شمالی حریم شهر کرج در حوزه گردشگری، اگر با توسعه امکانات و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با خطوط برنامه‌ریزی شده باشد، به طور قطع باعث تحول بزرگ در حوزه جذب گردشگر برای کلانشهر کرج خواهد بود و در نهایت رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *